07-12-2019, 06:44 PM
Pöördun siin oma murega Teie poole. Masin tuli dpf rikkega. Mingil põhjusel põletada ei lubanud ja andis anduri viga. Andur oli kusjuures vahetatud.
Lasin dpf välja kodeerida + väike remap.
Nüüd on ainuke mure et auto ei liigu üldse edasi ja ajab tagant tossu. Kiirendust umbes mõõtes on 3 sekundit aeglasem kui tehase andmetel . Maanteel sõites gaasipedaal praktiliselt üldse ei toimi , 2-3 käiku vahetada alla ja 3000+ rpm hakkab kerima alles mingitmoodi. Turborõhk on 3000rpm juures 2000hpa, ehk siis ~1bar. Maanteel sõites langeb 1000 juurde, ehk siis nulli.
Aktuaatorit proovisin toimivat, kasu ei ole. Vnt hoova v6tsin lahti ja vajutasin alla siis turbo hakkas kohisema, seega tundub et geomeetria toimib.
Keegi targem äkki ütleb mis andmeid tarvis vaadata, ma läheks teeks mõned kiirendused ja siis äkki saab aimu mis viga? Katalüsaator umbes ei ole, dpf on tühi.
Lasin dpf välja kodeerida + väike remap.
Nüüd on ainuke mure et auto ei liigu üldse edasi ja ajab tagant tossu. Kiirendust umbes mõõtes on 3 sekundit aeglasem kui tehase andmetel . Maanteel sõites gaasipedaal praktiliselt üldse ei toimi , 2-3 käiku vahetada alla ja 3000+ rpm hakkab kerima alles mingitmoodi. Turborõhk on 3000rpm juures 2000hpa, ehk siis ~1bar. Maanteel sõites langeb 1000 juurde, ehk siis nulli.
Aktuaatorit proovisin toimivat, kasu ei ole. Vnt hoova v6tsin lahti ja vajutasin alla siis turbo hakkas kohisema, seega tundub et geomeetria toimib.
Keegi targem äkki ütleb mis andmeid tarvis vaadata, ma läheks teeks mõned kiirendused ja siis äkki saab aimu mis viga? Katalüsaator umbes ei ole, dpf on tühi.