23-10-2019, 01:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2019, 01:26 PM ja muutjaks oli kaarel_w201.)
Polegi peale auto garaažist välja ajamist ühtegi postitust teinud, aga kuna ta on endiselt mul alles ja hooaeg ka lõpusirgel, siis võiks ju märgi maha jätta.
Esiteks auto põhjaalusest - eelmine sügis leppisin ühe kodanikuga põhja keevitamise osas kokku, veebruaris viskasin auto tühjaks ja ootasin, et millal saaks ta töösse anda. Nädalad läksid, eelmise auto valmimine venis ja lõpuks tuli ka ametlik kinnitus - "ei... ikka vist ei ole võimalik minu autot keevitama hakata". Nojah - kahju, kuid mis muud kui pidin sellega leppima. Hakkasin seepeale järgmisi kohti otsima ja paariga sain ka jutule, aga nendega sama moodi - kõik kohapeal kokku lepitud ning "homme helistan ja ütlen, et millal täpselt võid auto ära tuua". Neid kõnesid ootan tänini...
Mais andsin alla, mõtlesin, et ega see rooste mul suvega ka oluliselt hullemaks ei lähe - panin salongi tagasi autosse ja alustasin auto sihtotstarbelist kasutamist. Hetkel kella peal 228k nii et sõitsin kuskil 4-5 tuhat kilomeetrit. Kasutasin teda igapäevaautona ning kordagi ta mind hätta ei jätnud (va see kord kui ma ise jätsin ühel rattal veljepoldid korralikult kinni keeramata ja juhtus see, mis pidigi juhtuma.)
Hoolduspäevik ka: midagi väga tähelepanuväärset ei ole korda ajanud - vahetasin autol õli, õlifiltri, õhufiltri, diffri õli, pesin läbi jahutussüsteemi ning panin uue jahutusvedeliku ja termostaadi, vahetasin amordid, pidurikettad ja klotsid, tagumised pidurisadulad ning pidurivedeliku. Siis sai veel tehtud sillastend ning pandud uus kojamehe alune plastik (A osa silberautos kuskil 20-30 eurot). Käiguhoovastik sai ka remonditud ning taga vasak ja parem vedru omavahel vahetatud + uued vedrupadjad pandud. Ilmselgelt läks vahetusse ka eelmisel pildil olnud kaigas.
edit: meenus, et sai ka uus aku pandud
Natuke leidsin "puuduolevaid" asju - garaažis ootavad 16x8 et34 kaevukaaned, autosse läks airbagiga sportline rool ning talvel leidsin talle originaal tööriistakomplekti ja inglisekeelse kasutusjuhendi (Autoga kaasas olnud saksakeelne on ka olemas, aga ma ei oska eriti saksa keelt ja ebays õnnestus üks inglisekeelne manuaal kümneka peale kaubelda.)
Teravam silm näeb ära, et kindalaeka luuk istub veidi viltu. Kui kellelgi on täiesti terve luuk pakkuda, mis pole mõrane selle lambi lüliti koha juurest, siis võtku ühendust ja lepime hinna kokku!
Rehvimõõdu osas soovitused teretulnud!
Autosse paigutamist ootavad endiselt istmesoojenduse juhtmestik, ja faderi nupp ning väga ilusas korras käigukangi ümber käiv puitpaneel, kus kõik vajalikud augud olemas - selle kupatuse saan autosse panna siis kui 4x el akende juhtmesti olemas on. Siis oleks käigukangi ümbrus kõigi nuppudega varustatud ja tehtud järjekordne samm kõigi lisade suunas
Kui kellelgi on selline juhtmestik müügiks, siis võib loomulikult endast märku anda. Pakkuda võib ka tagumisi el aknatõstukeid.
Muredest.
Jahutusventikas töötab sõltumata mootoritemperatuurist ning vist on seda teinud kogu aeg. Seisva mootoriga keerleb ta ilma igasugust vastupanu osutamata mõlemat pidi. Murega kaasneb kiirendades korralik trollibussi undamise hääl. Sellega peaks tegelema. Samuti tundub, et mootoripadjad vist on oma elu ära elanud ning auto käivitamisega kaasneb päris korralik värin.
Lisaks olen ma terve hooaja maadelnud sellega, et mulle tundub justkui oleks tagumine kõrvalistuja poolne nurk kõrgem kui juhipoolne. Täiesti arusaamatu - ka sillastendis käies palusin härradel selle pilguga vaadata, et ehk jääb miskit silma.. No ütlevad, et kõik nende arust timm. Vaadake ise ja ehk oskab keegi sõna sekka öelda.
Variant üks on see, et kuna ma sõidan 99% ajast üksi, siis äkki ma istun ise teda viltu? Ehk peaks jäigemad vedrud vaatama? Praegu on all mingi Eibachi omad ja sõit on kaunis pehme.
Siin pildil on pakiruum täis, aga kindlasti mitte üle koormatud. On näha, et tagaots on korralikult vajunud.
Igaks juhuks selle pärast saigi suve lõpus vasak ja parempoolne vedru tagant omavahel ära vahetatud ning pandud uued vedrupadjad, aga justkui mingit väga olulist vahet ei ole.
Äkki on viga selles, et need padjad, mis on tagasilla ja auto vahel, on kulunud kuidagi ebaühtlaselt, sest enne minu kätte jõudmist oli pill kümmekond aastat olnud nii. Selle ajaga võis ju seal miskit ebaühtlaselt ära kuluda...
Küljepealt paistab asi selline:
Siin pildil kaamera ka veidi viltu, aga tagantvaates asjad nii:
Kui on oluline, siis sillastendi tulemused järgmised. Öeldi, et eesmised õõtsad on liialt roostes, et neid reguleerida. Kui keegi aitab mulle lahti seletada, mida need näidud, mida paika ei saadud, reaalses elus tähendavad, oleksin tänulik.
ÜV sai septembriga läbi, ei hakanud seda proovima, kuna hooaja algul sai põhjale hinnapakkumisi võttes see haamriga korralikult auklikuks löödud. Nüüd olengi mures, et äkki on midagi puserdi ja, et auto keevitamine oleks ereda leegiga raha põletamine… Ei teagi, mis saab. Palju aega enam pole, sest varsti on ilm selline, et autot liigutada ei saa ning tagumine aeg on otsustada, kas katsuda kevadeks uuesti keevituse aega leida või on mõistlikum lugeda projekt lõppenuks, paremad tükid riiulisse tõsta ja kere metalli ära veeretada…
Esiteks auto põhjaalusest - eelmine sügis leppisin ühe kodanikuga põhja keevitamise osas kokku, veebruaris viskasin auto tühjaks ja ootasin, et millal saaks ta töösse anda. Nädalad läksid, eelmise auto valmimine venis ja lõpuks tuli ka ametlik kinnitus - "ei... ikka vist ei ole võimalik minu autot keevitama hakata". Nojah - kahju, kuid mis muud kui pidin sellega leppima. Hakkasin seepeale järgmisi kohti otsima ja paariga sain ka jutule, aga nendega sama moodi - kõik kohapeal kokku lepitud ning "homme helistan ja ütlen, et millal täpselt võid auto ära tuua". Neid kõnesid ootan tänini...
Mais andsin alla, mõtlesin, et ega see rooste mul suvega ka oluliselt hullemaks ei lähe - panin salongi tagasi autosse ja alustasin auto sihtotstarbelist kasutamist. Hetkel kella peal 228k nii et sõitsin kuskil 4-5 tuhat kilomeetrit. Kasutasin teda igapäevaautona ning kordagi ta mind hätta ei jätnud (va see kord kui ma ise jätsin ühel rattal veljepoldid korralikult kinni keeramata ja juhtus see, mis pidigi juhtuma.)
Hoolduspäevik ka: midagi väga tähelepanuväärset ei ole korda ajanud - vahetasin autol õli, õlifiltri, õhufiltri, diffri õli, pesin läbi jahutussüsteemi ning panin uue jahutusvedeliku ja termostaadi, vahetasin amordid, pidurikettad ja klotsid, tagumised pidurisadulad ning pidurivedeliku. Siis sai veel tehtud sillastend ning pandud uus kojamehe alune plastik (A osa silberautos kuskil 20-30 eurot). Käiguhoovastik sai ka remonditud ning taga vasak ja parem vedru omavahel vahetatud + uued vedrupadjad pandud. Ilmselgelt läks vahetusse ka eelmisel pildil olnud kaigas.
edit: meenus, et sai ka uus aku pandud
Natuke leidsin "puuduolevaid" asju - garaažis ootavad 16x8 et34 kaevukaaned, autosse läks airbagiga sportline rool ning talvel leidsin talle originaal tööriistakomplekti ja inglisekeelse kasutusjuhendi (Autoga kaasas olnud saksakeelne on ka olemas, aga ma ei oska eriti saksa keelt ja ebays õnnestus üks inglisekeelne manuaal kümneka peale kaubelda.)
Teravam silm näeb ära, et kindalaeka luuk istub veidi viltu. Kui kellelgi on täiesti terve luuk pakkuda, mis pole mõrane selle lambi lüliti koha juurest, siis võtku ühendust ja lepime hinna kokku!
Rehvimõõdu osas soovitused teretulnud!
Autosse paigutamist ootavad endiselt istmesoojenduse juhtmestik, ja faderi nupp ning väga ilusas korras käigukangi ümber käiv puitpaneel, kus kõik vajalikud augud olemas - selle kupatuse saan autosse panna siis kui 4x el akende juhtmesti olemas on. Siis oleks käigukangi ümbrus kõigi nuppudega varustatud ja tehtud järjekordne samm kõigi lisade suunas
Kui kellelgi on selline juhtmestik müügiks, siis võib loomulikult endast märku anda. Pakkuda võib ka tagumisi el aknatõstukeid.
Muredest.
Jahutusventikas töötab sõltumata mootoritemperatuurist ning vist on seda teinud kogu aeg. Seisva mootoriga keerleb ta ilma igasugust vastupanu osutamata mõlemat pidi. Murega kaasneb kiirendades korralik trollibussi undamise hääl. Sellega peaks tegelema. Samuti tundub, et mootoripadjad vist on oma elu ära elanud ning auto käivitamisega kaasneb päris korralik värin.
Lisaks olen ma terve hooaja maadelnud sellega, et mulle tundub justkui oleks tagumine kõrvalistuja poolne nurk kõrgem kui juhipoolne. Täiesti arusaamatu - ka sillastendis käies palusin härradel selle pilguga vaadata, et ehk jääb miskit silma.. No ütlevad, et kõik nende arust timm. Vaadake ise ja ehk oskab keegi sõna sekka öelda.
Variant üks on see, et kuna ma sõidan 99% ajast üksi, siis äkki ma istun ise teda viltu? Ehk peaks jäigemad vedrud vaatama? Praegu on all mingi Eibachi omad ja sõit on kaunis pehme.
Siin pildil on pakiruum täis, aga kindlasti mitte üle koormatud. On näha, et tagaots on korralikult vajunud.
Igaks juhuks selle pärast saigi suve lõpus vasak ja parempoolne vedru tagant omavahel ära vahetatud ning pandud uued vedrupadjad, aga justkui mingit väga olulist vahet ei ole.
Äkki on viga selles, et need padjad, mis on tagasilla ja auto vahel, on kulunud kuidagi ebaühtlaselt, sest enne minu kätte jõudmist oli pill kümmekond aastat olnud nii. Selle ajaga võis ju seal miskit ebaühtlaselt ära kuluda...
Küljepealt paistab asi selline:
Siin pildil kaamera ka veidi viltu, aga tagantvaates asjad nii:
Kui on oluline, siis sillastendi tulemused järgmised. Öeldi, et eesmised õõtsad on liialt roostes, et neid reguleerida. Kui keegi aitab mulle lahti seletada, mida need näidud, mida paika ei saadud, reaalses elus tähendavad, oleksin tänulik.
ÜV sai septembriga läbi, ei hakanud seda proovima, kuna hooaja algul sai põhjale hinnapakkumisi võttes see haamriga korralikult auklikuks löödud. Nüüd olengi mures, et äkki on midagi puserdi ja, et auto keevitamine oleks ereda leegiga raha põletamine… Ei teagi, mis saab. Palju aega enam pole, sest varsti on ilm selline, et autot liigutada ei saa ning tagumine aeg on otsustada, kas katsuda kevadeks uuesti keevituse aega leida või on mõistlikum lugeda projekt lõppenuks, paremad tükid riiulisse tõsta ja kere metalli ära veeretada…