16-10-2019, 08:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2019, 08:54 AM ja muutjaks oli nostromo.)
shed-kui veel aru pole saanud siis tegemist pole just Skoda Octaviaga mida valida iga päev tuhandete seast ka Eestis.
Viimane norm pakkumine müüdi eelmine kevad 38.000€ 2008 must korralik (ls ca 250.000).
Praegune Silberi 2004 must on lootusetult käest lastud (mootor ergas aga köik muu väsinud) ja sinisel 423.000km. Pole just ahvatlevad variandid.
Tartu 2006 43K ka veidi ülehinnatud ja vana (pre 2008 sisuga)-ei tahaks enam.
Otseselt kiiret pole kuigi isu on suur-eriti pärast proovisöite. Aga enne CL-i müüki ei juhtu midagi kuna pole 2 autokohta. Seega töenäoliselt jääb kevadesse-märtsi.
Kusjuures olen imestanud kuidas 55 oma hinda hoiavad-eriti pärast uue 63 väljatulekut. Nimelt 63-l on meeletud tarneprobleemid-tehas ei suuda niipalju toota kui nöudlust kuigi mudel varsti juba 2a vana.
Ja miks mitte eri variante ka foorumis lahata. Eesti ju tibatilluke ja neid ikka liigub meie tänavatel ning järsku keegi teab kedagi kes plaanib just sobiva müüki. Sest Saksasse järgiminek on minu jaoks üsna ajakulukas ja riskantne.
Teine pöhjus miks asi venib kuna ei taha enam osta liisingusse nagu eelmist G55 vaid otse välja.
Viimane norm pakkumine müüdi eelmine kevad 38.000€ 2008 must korralik (ls ca 250.000).
Praegune Silberi 2004 must on lootusetult käest lastud (mootor ergas aga köik muu väsinud) ja sinisel 423.000km. Pole just ahvatlevad variandid.
Tartu 2006 43K ka veidi ülehinnatud ja vana (pre 2008 sisuga)-ei tahaks enam.
Otseselt kiiret pole kuigi isu on suur-eriti pärast proovisöite. Aga enne CL-i müüki ei juhtu midagi kuna pole 2 autokohta. Seega töenäoliselt jääb kevadesse-märtsi.
Kusjuures olen imestanud kuidas 55 oma hinda hoiavad-eriti pärast uue 63 väljatulekut. Nimelt 63-l on meeletud tarneprobleemid-tehas ei suuda niipalju toota kui nöudlust kuigi mudel varsti juba 2a vana.
Ja miks mitte eri variante ka foorumis lahata. Eesti ju tibatilluke ja neid ikka liigub meie tänavatel ning järsku keegi teab kedagi kes plaanib just sobiva müüki. Sest Saksasse järgiminek on minu jaoks üsna ajakulukas ja riskantne.
Teine pöhjus miks asi venib kuna ei taha enam osta liisingusse nagu eelmist G55 vaid otse välja.