16-10-2019, 03:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2019, 03:26 AM ja muutjaks oli djmaq.)
![[Pilt: 48906214951_a7c7a4634d_b.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/48906214951_a7c7a4634d_b.jpg)
Ühtäkki süttis augusti lõpus teel Pärnusse armatuuris ABSi, ESP ja teiste seotud süsteemidega seoses “disko” valgustus. ICarSoft MB V2.0 näitas viga esimeses rattaanduris.
![[Pilt: 48905692443_b7ee5fed26_b.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/48905692443_b7ee5fed26_b.jpg)
“Jõuluehted” värviliste tulukeste näol kustusid alles eesmise magneetilise ABS-rõnga vahetamise järel. Ka diagnostika näitas lõpuks kõigil ratastel kinnituseks loogilisi kiirusi.
![[Pilt: 48906214671_95fce68861_b.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/48906214671_95fce68861_b.jpg)
Läbi põlenud lambid nii ees kui taga tähendavad sellise auto puhul rohkem lammutamist ja kohati ka suuremaid väljaminekuid: kui kevadel kustus ees parem silm, siis nüüd vasem.
![[Pilt: 48906421697_fba88fd186_b.jpg]](https://live.staticflickr.com/65535/48906421697_fba88fd186_b.jpg)
Katkine rattakapsel on autoostust alates silma riivanud. Vahel kulub ära ka vana hea rasvanöör — üllatuslikult hakkas lekkima remonti saanud tagumine velg uue rehviga tänu rattasse sõidetud kruvile.