10-10-2019, 02:54 PM
(10-10-2019, 01:42 PM)Jacky Kirjutas:(05-10-2019, 12:09 PM)znxe Kirjutas: Mõistlikum õige tuuning teha, tuuningbox petuvärk rohkem, mis pole mootorile hea.
Kas Brabus pole mitte selline poolametlik tuunija? Ise pigem kardan just remappi.
Aga kust sa tead, et nn remapp ei tule otse Brabuselt?
Ega tööriist ei ole ise seade konplekteeria....
Piltlikult saadad aju nt Brabusesse, seal muudavad softi ja kirjutavad ajusse....kuna meil on infoajastu, siis ressursside säästmiseks teostatakse tarkvara mahalugemine ning tagasi peale kirjutamine kohaliku tööriistaga, tarkvara saadetakse muutmiseks kuhuiganes, kui klient selle eest on nõus tasuma....
Brabus, Renntech, väth jne...kõik on huvitatud müügist...
Milles küss? Keegi pole ju väitnud, kus/kes tarkvarasid muudab. Vb pakuti brabust?
Ca 10a on nö chip-tuuning (tarkvara muutmine) olnud laiale massile kättesaadav, arenevad lisaks mainekatele brändidele ka teised, kes huvituvad ja proovivad...
Ostad kalli brändi softi, vaatad, mismoodi lähenesid nemad...teised ja veel teised...orig soft on teada, nüüd tuleb analüüsida teiste tehtut, vajadusel proovida, kas pepudünol või reaalsetel rullidel.
Ehk mis seal keerulist on? Tavaliselt on stock mootorid ja nö üldlevind mall sobib enamustele...muudetud tehnika puhul peab ka muid tegureid arvestama .
Laias laastus kasutatakse enivei tarkvara, mis juba automaatselt “tuunib” vastavalt nö “stage’le”...nagu autocorrect , laed faili ja see juba tuunitakse mingi välja töötatud algoritmi või-rütmiga, ei teagi õiget nimetust
Teemaalgatajale soovitati pigem tarkvara muutmist, mitte anduri petmist.
Mitte, et küsitud aparaat pole kvaliteetne, vaid seda on keeruline leida, hind kallim kui softi muuta...rida muid asju veel...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering