01-10-2019, 04:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2019, 07:57 AM ja muutjaks oli Renkju.)
Peatselt saan lisada ka enda huvitava seikluse Rootsi Veho Bil´is.
w220 S430 2004a. Pidev jama selle avariireziimiga(limpmode). Ning lisaks sellele veel teeb aegajalt sellise lükke,et üle teise käigu ei vahetanud. Selle ravis esialgu arvuti ja vea kustutamine, tulemuseks oli 2500-3000 km väheste avariireziimidega ning siis jälle ainult 2 käiku ja kõik.
Kuna Rootsis olles enamusajast otsustasin, et uurin hindasid töö ja uue conductor plate´i kohta, siis üllatus oli suur kui plaadi enda ja töö hinnaks koos kõige juurde kuuluvaga öeldi 1200€. Siin riigis siis teevad soodustust vanematele autodele kui 8 aastat -25%.
Vahetati siis plaat ära ja nüüd peale vahetust esp ja asb veateade ning mootori tuli kelladeblokil ees. Võeti uuesti teenindusse, antud mudelil pidi ka hoopis tellima hüdrobloki koos juhtplaadiga(ühes komplektis), öeldi kenasti, et nende poolne viga, et ma pean ainult varuosa eest juurde maksma. Mõeldud, tehtud, lisa 600€ veel ja huvitav on see, et samad veateated ikka veel ees, aga kast toimib ja ei löö pauguga P-lt D-le käiku pannes siis, sõites ka toimib.
Nüüd huviga ootan, et kust analoogne viga sisse tuli, kas programmeerimise apsakas, mõni andur tõepoolest otsa saanud töökojas seistes ehk....?
Aga eks ole näha, järjejutt tulemas siis ehk juba neljapäeval
w220 S430 2004a. Pidev jama selle avariireziimiga(limpmode). Ning lisaks sellele veel teeb aegajalt sellise lükke,et üle teise käigu ei vahetanud. Selle ravis esialgu arvuti ja vea kustutamine, tulemuseks oli 2500-3000 km väheste avariireziimidega ning siis jälle ainult 2 käiku ja kõik.
Kuna Rootsis olles enamusajast otsustasin, et uurin hindasid töö ja uue conductor plate´i kohta, siis üllatus oli suur kui plaadi enda ja töö hinnaks koos kõige juurde kuuluvaga öeldi 1200€. Siin riigis siis teevad soodustust vanematele autodele kui 8 aastat -25%.
Vahetati siis plaat ära ja nüüd peale vahetust esp ja asb veateade ning mootori tuli kelladeblokil ees. Võeti uuesti teenindusse, antud mudelil pidi ka hoopis tellima hüdrobloki koos juhtplaadiga(ühes komplektis), öeldi kenasti, et nende poolne viga, et ma pean ainult varuosa eest juurde maksma. Mõeldud, tehtud, lisa 600€ veel ja huvitav on see, et samad veateated ikka veel ees, aga kast toimib ja ei löö pauguga P-lt D-le käiku pannes siis, sõites ka toimib.
Nüüd huviga ootan, et kust analoogne viga sisse tuli, kas programmeerimise apsakas, mõni andur tõepoolest otsa saanud töökojas seistes ehk....?
Aga eks ole näha, järjejutt tulemas siis ehk juba neljapäeval