13-09-2019, 02:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2019, 03:11 PM ja muutjaks oli hents99.)
Mul Kuveidis paar klienti, kes mersudega tegelevad....W201 Evo’jne.
Pakuvad euroopa huvilistele head galvaanika teenust.
Aga niisama vaatamas ei viitsi vast keegi käia.
Sealt auto toomine võib küll paras peavalu olla asjaajamise poolest.
Edit: AÜE(UAE inglise k) On pigem araabia mõistes erand...Kuveit ja Saudi-Araabia ning ka Oman on ikka suht spetsiifiline. Sinna saada või kasvõi sealt siia...viisa saamine jne..
Vanus isegi piirab liikumist.
Kas tõesti Eestist pole midagi saada? Võrreldes euroopaga on Eestis premium klassi autod tunduvalt soodsamad, olgugi, et seisukord võib olla drastiliselt erinev...
Aga noh. Arvesta, et mujalt toomine on lisakulu, imporditav jämedalt eraisikule +40% auto ostuhinnast.
Risk on enivei. Kas kohalikult turult või mujalt.
Ehk Eestist osta on odavam, toojaid palju ja Eestis saab sahkerdada, erinevalt vanast euroopast.
Sina sihid paraku turu kõige alumist piiri, mis ehk pole kõige mõistlikum - see ongi katkise või vigase auto hind ja mõeldud edasimüüjale, kes ta veits üles mukib ja paari tonni eest proovib äri teha. Auto hind muutub küll 3-4k kallimaks(Sulle), aga korda ikka ei saanud.
Ehk sul on valida, kas ostad vigase ja teed korda....või ostad kohe korraliku.
Matemaatiliselt ei tundu eriti vahet olevat, aga see korda tegemine võib minna kallimaks, sõltub, kes ja mis hinnaga teeb....
Korralikku istu sisse ja sõida....alguses tuleb lihtsalt rohkem välja käia. Aasta peale pigem oled juba nö plussis...
Pakuvad euroopa huvilistele head galvaanika teenust.
Aga niisama vaatamas ei viitsi vast keegi käia.
Sealt auto toomine võib küll paras peavalu olla asjaajamise poolest.
Edit: AÜE(UAE inglise k) On pigem araabia mõistes erand...Kuveit ja Saudi-Araabia ning ka Oman on ikka suht spetsiifiline. Sinna saada või kasvõi sealt siia...viisa saamine jne..
Vanus isegi piirab liikumist.
Kas tõesti Eestist pole midagi saada? Võrreldes euroopaga on Eestis premium klassi autod tunduvalt soodsamad, olgugi, et seisukord võib olla drastiliselt erinev...
Aga noh. Arvesta, et mujalt toomine on lisakulu, imporditav jämedalt eraisikule +40% auto ostuhinnast.
Risk on enivei. Kas kohalikult turult või mujalt.
Ehk Eestist osta on odavam, toojaid palju ja Eestis saab sahkerdada, erinevalt vanast euroopast.
Sina sihid paraku turu kõige alumist piiri, mis ehk pole kõige mõistlikum - see ongi katkise või vigase auto hind ja mõeldud edasimüüjale, kes ta veits üles mukib ja paari tonni eest proovib äri teha. Auto hind muutub küll 3-4k kallimaks(Sulle), aga korda ikka ei saanud.
Ehk sul on valida, kas ostad vigase ja teed korda....või ostad kohe korraliku.
Matemaatiliselt ei tundu eriti vahet olevat, aga see korda tegemine võib minna kallimaks, sõltub, kes ja mis hinnaga teeb....
Korralikku istu sisse ja sõida....alguses tuleb lihtsalt rohkem välja käia. Aasta peale pigem oled juba nö plussis...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering