12-09-2019, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2019, 01:49 PM ja muutjaks oli secman.)
(12-09-2019, 10:37 AM)Rolz Kirjutas:(11-09-2019, 10:51 PM)secman Kirjutas: Vahepeal siis vähe ringi vaadatud ja Eestis saada olevatega ka mõni tiir tehtud. Kui eelnevalt proovitud SL55 kompressorid erilist muljet ei jätnud, siis tänane SL63 tekitas sellise emotsiooni, et p... need võimalikud mootoririskid ja kõik muu, selle pean ma saama. Selline tunne oli, et tahab su lihtsalt tükkideks rebida
Üks kiire auto tuunitud Audi S7 näol on peres juba olemas, kuid sellist kiskja küünte vahele sattumise tunnet sellega ei ole, rebib lihtsalt täiesti teist moodi.
Et mis värk siis selle poldi teemaga on, mis läbisõidust see teemaks võib tekkida ja mis ennetamiseks tegema peaks ?
Tehase faktid räägivad Su emotsioonidele natuke vastu, leia mõni korralik 55 ka prooviks.
SL 55 (kompressor) 500 HP 700 Nm ja 0-100 4,7 sek
SL 63 on 525 HP 630 Nm ja 0-100 4,6 sek
Tehasefaktid on tõesti selle vastu ja arvatavasti ei ole ka korraliku mootoriga SL55 proovida saanud, ehk õnnestub see laupäeval kui ühte mille läbisõidunäidik 67000km näitab, proovima lähen.
Samas Audi on mul 530 HP 700 Nm ja kiirendab 0-100 4,0 sek, kuid sellist lõhki kiskumise tunnet ei ole.
See võib olla ka neliveolise ja tagaveolise erinevatest iseloomudest.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe