03-09-2019, 09:58 PM
1. Jaapani import:
1.1 Orig Command on välja lennanud (sellega EU-s nagunii midagi teha pole), Hiina Android on sees. Mine
uuri kuidas see töötab, kuna erinevalt W204/463 on SL'il DSP Headuniti sees ja R230 kõlarikarakteristika on eelpoolnimetatud mudelitest täiesti teine.
Orig. EU Command on järelturul 800.-
1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.
2. Iluvead
2.1 Katuse klappmehhanimsil nahkakte (-tted)on ära murdunud. Kuna tegu ei ole NAPPA nahaga, vaid tavalise nahaga, siis need leiad järelturult. Ca 500 EUR tk.
Üks on pildilt näha, teine mitte.
2.2. Seest on nahk tagaumises osas liimist lahti tulema hakanud. Päike ilmselt.
2.3. Veljepoldid nii räigelt roostes. ?
2.4 Minu silmale on tagatuled ka ebaloomulikult pleekinud/tuhmunud.
Uuri, mis veermiku osad thetud on.
Selle LS juures on ABC pump otsa saanud või saamad.
Samuti pidrurikettad.
Kontrolli üle esimeste amortide alumised žarniirid ning ülemised õõtsad (A-osad, 600 tk, B-d ei ole olemas, W211/219 on täiesti teise nurgaga).
See, et mõni amort niiske on, on OK.
1.1 Orig Command on välja lennanud (sellega EU-s nagunii midagi teha pole), Hiina Android on sees. Mine
uuri kuidas see töötab, kuna erinevalt W204/463 on SL'il DSP Headuniti sees ja R230 kõlarikarakteristika on eelpoolnimetatud mudelitest täiesti teine.
Orig. EU Command on järelturul 800.-
1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.
2. Iluvead
2.1 Katuse klappmehhanimsil nahkakte (-tted)on ära murdunud. Kuna tegu ei ole NAPPA nahaga, vaid tavalise nahaga, siis need leiad järelturult. Ca 500 EUR tk.
Üks on pildilt näha, teine mitte.
2.2. Seest on nahk tagaumises osas liimist lahti tulema hakanud. Päike ilmselt.
2.3. Veljepoldid nii räigelt roostes. ?
2.4 Minu silmale on tagatuled ka ebaloomulikult pleekinud/tuhmunud.
Uuri, mis veermiku osad thetud on.
Selle LS juures on ABC pump otsa saanud või saamad.
Samuti pidrurikettad.
Kontrolli üle esimeste amortide alumised žarniirid ning ülemised õõtsad (A-osad, 600 tk, B-d ei ole olemas, W211/219 on täiesti teise nurgaga).
See, et mõni amort niiske on, on OK.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”