24-08-2019, 11:30 AM
Ühtepidi on tegu lihtsama mootoriga, kui seda on m104...aga neid on justkui 2....ehk hinnanguliselt 1.75 koefitsendiga m104
Kett isegi ei käi üle kõigi nukkade.
Kuna tegemist on ‘80ndate lõpu tehnikaga, siis midagi keerulist pole. Isegi muutuv sisselaske nukkvõll ei vaja arvutiga sättimist, sest on nö on/off õlisurvega.
Ehk kesiganes, aga paberiga, et keegi vastutaks.
Muu polegi oluline, usaldus...ma viimaste aastatega “usaldanud” kümneid tuhandeid...kellelegi, teenust saamata....
Kahjuks Tallinnas kohemused puuduvad ja soovitada raske...Es-Racing omab performance mootorite osas ilmselt suurimat kogemustepagasit, kas aega/tahtmist, peab küsima...
Kett isegi ei käi üle kõigi nukkade.
Kuna tegemist on ‘80ndate lõpu tehnikaga, siis midagi keerulist pole. Isegi muutuv sisselaske nukkvõll ei vaja arvutiga sättimist, sest on nö on/off õlisurvega.
Ehk kesiganes, aga paberiga, et keegi vastutaks.
Muu polegi oluline, usaldus...ma viimaste aastatega “usaldanud” kümneid tuhandeid...kellelegi, teenust saamata....
Kahjuks Tallinnas kohemused puuduvad ja soovitada raske...Es-Racing omab performance mootorite osas ilmselt suurimat kogemustepagasit, kas aega/tahtmist, peab küsima...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering