22-08-2019, 12:29 PM
Ei ole kinni valtsitud, hülsile on rõhuseib peale surutud.
Väga suure tahtmise juures saab selle eemaldada aga see eeldab jubedalt aega ja tahtmist.
Lihtsam on rõhuseib läbi hammustada näpitsadega.
See tsingitud hülss kipub ka rooste minema meie kliimas ja siis on seda roostelöga kõik vahed täis.
Tagasi panek on ka huvitav protsess, ise olen teinud nii, et kasutanud sobivas mõõdus padrunvõtmeid, üks ühelt poolt sellise mõõduga, mis hülssi alt toetab
ning teine sellises mõõdus, mis rõhuseibile täpselt ümber istub. Seda protsessi olen läbi viinud rahulikult kruustangide vahel.
Ja kui lahti võtta, siis tasub kõik ära määrida, k.a. klaasi mootori mehhanismid.
Aga tore on näha, et seda eraldi müüd. Ja kui see tegelt ka AISI on, siis seda parem! Originaal on tsingitud.
Väga suure tahtmise juures saab selle eemaldada aga see eeldab jubedalt aega ja tahtmist.
Lihtsam on rõhuseib läbi hammustada näpitsadega.
See tsingitud hülss kipub ka rooste minema meie kliimas ja siis on seda roostelöga kõik vahed täis.
Tagasi panek on ka huvitav protsess, ise olen teinud nii, et kasutanud sobivas mõõdus padrunvõtmeid, üks ühelt poolt sellise mõõduga, mis hülssi alt toetab
ning teine sellises mõõdus, mis rõhuseibile täpselt ümber istub. Seda protsessi olen läbi viinud rahulikult kruustangide vahel.
Ja kui lahti võtta, siis tasub kõik ära määrida, k.a. klaasi mootori mehhanismid.
Aga tore on näha, et seda eraldi müüd. Ja kui see tegelt ka AISI on, siis seda parem! Originaal on tsingitud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”