21-08-2019, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2019, 08:22 PM ja muutjaks oli stihl.)
Esindustel on see võimekus ju kogu aeg olemas olnud, pole siin mingit küsimust.
Möller juba aastaid tagasi koolitas oma mehi Saksas, kus läbiti spetsiaalne CNG kursus.
Meestel olid töökohtades ka vastavad tunnistused seinal.
Küsimus oli selles, et ÜV punktid ei tahtnud/osanud neid 4+ aastat vanu autosid üle vaadata. Kas nad täna seda viitsivad, ei tea. (paar katet oli eest vaja ära võtta, et neid kraane näha, selleks oli mutrivõtit vaja ja üldse on see jube keeruline)
Aga enda rahustuseks saab ju lasta auto alati esinduses üle vaadata, las ÜV kontrollib oma kässarit ja numbrituld edasi.
Usun, et Silber oskab seda CNG paakide kontrolli samuti vabalt teha.
.
Möller juba aastaid tagasi koolitas oma mehi Saksas, kus läbiti spetsiaalne CNG kursus.
Meestel olid töökohtades ka vastavad tunnistused seinal.
Küsimus oli selles, et ÜV punktid ei tahtnud/osanud neid 4+ aastat vanu autosid üle vaadata. Kas nad täna seda viitsivad, ei tea. (paar katet oli eest vaja ära võtta, et neid kraane näha, selleks oli mutrivõtit vaja ja üldse on see jube keeruline)
Aga enda rahustuseks saab ju lasta auto alati esinduses üle vaadata, las ÜV kontrollib oma kässarit ja numbrituld edasi.
Usun, et Silber oskab seda CNG paakide kontrolli samuti vabalt teha.
.