08-08-2019, 01:09 PM
Kosmeetiline kraam nagu võre, tuleümbrised, tiivalaiendid ja stanged lähevad külge kruvides. Päevasõidutuled tahavad kuskil toidet, olenevalt siis kui viisakalt nad elektrisüsteemi integreerida.
Kui on järelturu esitulede koopiad pole ka probleemi, kui panna korralikud Mercedese Bi-Xenon lambid tuleb esitiivad või ainult esitiibade otsad välja vahetada, viimane sisaldab puurimis, keevitamist ja värvimist. Need originaal tuled on tegelikult suuremad kui ava tule ümbrises, seega kinnitus tiivas on ka hoopis teine.
Peegli poltide kinnitusmuster on sama, ainult 2004. aasta mudelil kokkuklappimisfunktsiooni ei ole kuigi uuemad peeglid peaks seda võimaldama.
G63-l on esi stanges hunnik jahuteid ja radiaatoreid, mis läbi võrede paistavad. Mõned face-liftijad siis saevad sinna sobilike radiaatoritükke…
Mul on mingi ebay G63 esi võre aga uue CDI vahejahuti ja ventilaatorite peale ei mahtunud. Plastik pole sama mis OEM aga viisakas, jupid sobivad ikka kokku ja mitte kõige õhukesem lipakas. Värvi kvaliteet muidugi suurem asi ei ole, raskem putukas kokkupõrkel viib ilmselt tüki minema. Samas tuledeümbrised päevasõidutuledega ja laiendid, mis on tehtud Taiwanis (Howell) on üllatavalt korralikud.
Roolilõtkul tuleks järjest üle vaadata: käändmiku laagrid, radiaal ja diagonaal varda puksid, rooliotsad, rooliamort, paralleelvarda otsad ja jooks, roolivõlli kardaanliigendid (kaks tükki). Roolikarpi on võimalik peale keerata aga see peaks viimane valik olema.
Aga kui istuda moodsast lattrooliga sõiduautost ükskõik kui korralikku G-sse siis on see normaalne tunne, et rattad pole rooliga ühenduses. Tegu ikkagi 1970-nendatel disainitud traktoriga. Isegi uue 2018 mudeli lattrool, mis tõi ette sõltumatu vedrustuse pole mõne inimese jaoks andnud adekvaatset roolitunnetust.
Kui on järelturu esitulede koopiad pole ka probleemi, kui panna korralikud Mercedese Bi-Xenon lambid tuleb esitiivad või ainult esitiibade otsad välja vahetada, viimane sisaldab puurimis, keevitamist ja värvimist. Need originaal tuled on tegelikult suuremad kui ava tule ümbrises, seega kinnitus tiivas on ka hoopis teine.
Peegli poltide kinnitusmuster on sama, ainult 2004. aasta mudelil kokkuklappimisfunktsiooni ei ole kuigi uuemad peeglid peaks seda võimaldama.
G63-l on esi stanges hunnik jahuteid ja radiaatoreid, mis läbi võrede paistavad. Mõned face-liftijad siis saevad sinna sobilike radiaatoritükke…
Mul on mingi ebay G63 esi võre aga uue CDI vahejahuti ja ventilaatorite peale ei mahtunud. Plastik pole sama mis OEM aga viisakas, jupid sobivad ikka kokku ja mitte kõige õhukesem lipakas. Värvi kvaliteet muidugi suurem asi ei ole, raskem putukas kokkupõrkel viib ilmselt tüki minema. Samas tuledeümbrised päevasõidutuledega ja laiendid, mis on tehtud Taiwanis (Howell) on üllatavalt korralikud.
Roolilõtkul tuleks järjest üle vaadata: käändmiku laagrid, radiaal ja diagonaal varda puksid, rooliotsad, rooliamort, paralleelvarda otsad ja jooks, roolivõlli kardaanliigendid (kaks tükki). Roolikarpi on võimalik peale keerata aga see peaks viimane valik olema.
Aga kui istuda moodsast lattrooliga sõiduautost ükskõik kui korralikku G-sse siis on see normaalne tunne, et rattad pole rooliga ühenduses. Tegu ikkagi 1970-nendatel disainitud traktoriga. Isegi uue 2018 mudeli lattrool, mis tõi ette sõltumatu vedrustuse pole mõne inimese jaoks andnud adekvaatset roolitunnetust.