30-07-2019, 02:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2019, 03:28 AM ja muutjaks oli djmaq.)
(24-05-2019, 08:45 AM)HotPapa Kirjutas: Kui teema autor arvab, et asi läheb läbuks siis teen puhastuse.
Kõik arvamused on oodatud, läbu pole, midagi puhastama ei pea
(24-05-2019, 09:10 PM)väikemees Kirjutas: Kui palju paigaldus maksma läheb ja mitu kilomeetrit peaks sõitma tasuvuseks?
Vanadest asjadest oli ainsana kasutatav paak, kuid see tingis ka soodsama paigalduse < 1000 €. Peale läks komplekt KME NEVO PROFESSIONAL 6cyl
Tasuvuse kohapealt peaks aastase 30 000 km läbivuse puhul end viie kuuga tagasi tegema ideaalkalkulaatoriga.
Juba autot ostes oli teada mure elektrilise käsipiduriga, vastav kiri ilutses punaselt-hoiatavalt ka igal käivitamisel. Nupule vajutamine toimet ei avaldanud ja Star-diagnostika lõpetas vigade täpsustamise seal, kus lõppeb elekter. Kõige lihtsam oli tellida algatuseks pimesi uus mootor soodsalt Hiinast.
Elektroonilise käsipiduri mooduli vabastamisel trosse lahti arutades selgus, et signaaljuhtme klemmid on korrodeerunud. Puhastamise järel siiski seade toimetama ei hakanud — mustast karbist kostis koledat ebamäärast kõrinat. Teada oli vaid, et ilmselt mikromootor on seega korras.
Tagumise vasema trossi vabastamisel oli näha kahjude suurem ulatus: murdunud oli käändmiku küljest alumiiniumkõrv, mis trosse toestab ning süsteem käis ketta all olevas silindris rummu peal ringi. Lisaks uutele klotsidele ja vedrudele oli vajalik terve käändmik ühes plekiga, kuna hetkel peal olnud defektsel käändmikul olid plekis roosteaugud ning klotse kinnitada ei saanud kuidagi.
Päev läks õhtusse, tekkis huvi, mis on müstilisel mustal kastil tegelikult häda.
Elektrilise käsipiduri mootor töötas, kuid selle otsas asuvast valgest plastikust reduktorist kostis hirmuäratavaid hääli. Asja lahti lammutades selgus, et ühe hammasratta vedru on laiali lennanud ja seetõttu puudub hambumus. Põhjuseks oli stopperseibi äratulek tänu murdunud plastist äärisele, mille mitmekomponendilise vahendiga taastasin. Kui pisikese keermelati otsa kinnitatud trossid said ka oma pesades liikuma, võis detaili tagasi autole panna.
Doonorkäändmik ühes korraliku pleki ja pressitud laagriga kohale jõudnud, sai veel kolmandal päevalgi mitmikhoobsüsteeme lammutatud, et terve jupp vahele saada.
Veel täiendav tund või kaks ja asi oli seda väärt. Käivitamise järel puudusid igasugused kollased ja punased P-märgid ning hoiatavad kirjad kesksel LCD-l. Nupu vajutusega rakendus reguleeritult soliidselt käsipidur ja nupu tõmme toimis sama efektiivselt vabastades tagumised rattad ning kustutades tule ekraanil.
Ilmselt oli tänu veale käsipiduri mooduli reduktoris tagumised rattad blokeeritud ja eelmine (või üle-eelmine) omanik polnud teadlik hädaabina vabastamise võimalusest (bensiinipaagi luugi alla jookseb käsipiduri moodulist täiendav kummiluti all olev tross, mille abil saab süsteemi mehaaniliselt vabastada). Seetõttu lõpptulemusena ka klotse toestanud alumiiniumist kõrv ühel käändmikul murdus.