24-07-2019, 08:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2019, 08:54 PM ja muutjaks oli nostromo.)
stihl: Vot ei tea, köik arvavad samamoodi et päris kap remonti selle rahaga ei tee ning 99% juhtudest pole vajagi kuna M113K puhul tegemist ühe töökindlaima mootoriga ning väljatulles vöitis ka aasta mootori auhinna.
Auto nr 608BGK (siiamaani Eesti reg) WDB4632701X174442 ja ls oli aasta tagasi SilberAuto poolt 38.000€ müües 250.000km
Vastupidi nt M157 6.2 V8 386kW (C63/CL63 jne) äärmiselt ebatöökindel oma valesti inseneeritud mootoriploki poltide töttu mida hiljem küll täiustati/tugevdati (torx keermed tehti väljapoole ja parandati metalli korrosioonikindlust).
evilman: Teeme nii, need sobiks ideaalselt.
Hetkel Baltikumist pole midagi vötta seega lähim koht Saksa ja sealgi kipuvad vähegi normaalsemad ikka pigem 50K kanti.
Samuti CL-i huvi hetkel vaibunud-köik vist rannas ja puhkusel.
Auto nr 608BGK (siiamaani Eesti reg) WDB4632701X174442 ja ls oli aasta tagasi SilberAuto poolt 38.000€ müües 250.000km
Vastupidi nt M157 6.2 V8 386kW (C63/CL63 jne) äärmiselt ebatöökindel oma valesti inseneeritud mootoriploki poltide töttu mida hiljem küll täiustati/tugevdati (torx keermed tehti väljapoole ja parandati metalli korrosioonikindlust).
evilman: Teeme nii, need sobiks ideaalselt.
Hetkel Baltikumist pole midagi vötta seega lähim koht Saksa ja sealgi kipuvad vähegi normaalsemad ikka pigem 50K kanti.
Samuti CL-i huvi hetkel vaibunud-köik vist rannas ja puhkusel.