14-06-2019, 11:49 PM
Jõudsin antud teema vahepeal juba ära unustada, kuid kirjutan nüüd, kuidas minu saaga kulges.
Aastaarvu muutmise sain MNT büroos eelmine aasta tehtud, kuid asi ei kulgenud päris viperusteta. Nimelt ametnik (tore asjalik vanem härrasmees), kes mu probleemiga tegeles, saatis päringu tehnoosakonna spetsialistile, kes uuris esindusest andmete paikapidavust. Tehnoosakonna spetsialist unustas aga selle info MNT ametnikule tagasi saata, nii et asi sai uuesti liikuma alles minu küsimise peale, kuigi algselt lubati minuga ühendust võtta. Kinnitus saadud, et auto on tõesti varem toodetud kui passis olev number, pidin autoga kohale minema, et ametnik saax andmete muutmise tarvis kerenumbritest pildid teha. Siis kui mul oli võimalik kohale minna, oli antud ametnik puhkusel ja parasjagu kohal olev ametnik (viisakas naisterahvas) ütles, et tema ei tea asjast midagi, et tulgu ma järgmine päev, siis on härrasmeest asendamas teine ametnik. Läxin siis järgmine päev uuesti kohale sama jutuga, et selline auto ja selline mure ja kinnitus saadud, et vaja vaid pildid teha ja saab ümber vormistada ning mulle öeldi taas, et ei teata asjast midagi, et tulgu ma järgmine nädal, siis on minuga tegelenud härra taas tööl.
Kuna käin Soomes tööl ja viibin Eestis tavaliselt korra kuus või harvem, läx kogu protsessiga aega mitu kuud. Lõpux said õnnex need pildid ikka tehtud ja andmed vormistatud, kuid härrasmehest ametnikule mainides, et teised ametnikud ei saanud piltide tegemisega hakkama, ta mind ei uskunud.
Ju vast olex need ülejäänud ametnikud saanud pildistamisega hakkama küll, aga ilmselgelt ei viitsitud sellise asjaga tegeleda.
Mootori koha pealt ma parem ei hakka ametnikke torkima, kuni sellex tungivat vajadust ei teki ning üritan hoida madalat profiili (mis antud autoga pole just lihtne ülesanne).
Aastaarvu muutmise sain MNT büroos eelmine aasta tehtud, kuid asi ei kulgenud päris viperusteta. Nimelt ametnik (tore asjalik vanem härrasmees), kes mu probleemiga tegeles, saatis päringu tehnoosakonna spetsialistile, kes uuris esindusest andmete paikapidavust. Tehnoosakonna spetsialist unustas aga selle info MNT ametnikule tagasi saata, nii et asi sai uuesti liikuma alles minu küsimise peale, kuigi algselt lubati minuga ühendust võtta. Kinnitus saadud, et auto on tõesti varem toodetud kui passis olev number, pidin autoga kohale minema, et ametnik saax andmete muutmise tarvis kerenumbritest pildid teha. Siis kui mul oli võimalik kohale minna, oli antud ametnik puhkusel ja parasjagu kohal olev ametnik (viisakas naisterahvas) ütles, et tema ei tea asjast midagi, et tulgu ma järgmine päev, siis on härrasmeest asendamas teine ametnik. Läxin siis järgmine päev uuesti kohale sama jutuga, et selline auto ja selline mure ja kinnitus saadud, et vaja vaid pildid teha ja saab ümber vormistada ning mulle öeldi taas, et ei teata asjast midagi, et tulgu ma järgmine nädal, siis on minuga tegelenud härra taas tööl.
Kuna käin Soomes tööl ja viibin Eestis tavaliselt korra kuus või harvem, läx kogu protsessiga aega mitu kuud. Lõpux said õnnex need pildid ikka tehtud ja andmed vormistatud, kuid härrasmehest ametnikule mainides, et teised ametnikud ei saanud piltide tegemisega hakkama, ta mind ei uskunud.
Ju vast olex need ülejäänud ametnikud saanud pildistamisega hakkama küll, aga ilmselgelt ei viitsitud sellise asjaga tegeleda.
Mootori koha pealt ma parem ei hakka ametnikke torkima, kuni sellex tungivat vajadust ei teki ning üritan hoida madalat profiili (mis antud autoga pole just lihtne ülesanne).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!