01-06-2019, 08:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2019, 08:48 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
See on küll vana teema, kuid kommenteeriks pisut ka olukorda provintsis ehk tühjade pudelite linnas Tartus.
Nimelt on nii, et sellele küsimusele ei ole siinkandis õiget vastust, kuna remont ei ole lihtsalt remont, vaid iga valdkonna jaoks tuleb kasutada eraldi spetsialiste. Loetlen peamised valdkonnad, mis kõik erinevates kohtades toimetavad ja kuhu ning mille vahet oma autot entusiastlikult sõidutama peab:
- sillaremont,
- mootoriremont,
- diislispetsiifilised remondid,
- käigukastiremont,
- elrekter ja elektroonika,
- bensiiniautode toitemured (sh sissepritse),
- kliimaremont (va elekter)
- keretööd (plekk),
- värvimine,
- klaasitööd,
- rehvitööd,
- muud üldremondid.
Kindlasti ununes mõni ja kõik need nõuavad erinevas kohas käimist ning neid täna ei ole võimalik omavahel eriti ühildada. Seega on olukord selline, et kui mootoriremondi järel jääb mootorisse longe ja mõni lamp põlema, lähed esmalt nt diislispetsialisti ja seejärel veel elektriku juurde ning kui selgub, et longe peaks tulenema mehaanikast, tagasi mootoriremondiga tegelema.
See on muidugi mõnevõrra tülikas, kuid on meie, kampsuniga inimeste igapäev ja siinmail kaugelt parem kui vedada tuhandeid eurosid kolhoos tüüpi ettevõtetesse, kes Su autot pealiskaudse süvenemise ja teadmistega remontida püüavad.
Seega loodame, et võibolla kunagi läheb paremaks, aga seni teeme logistikat ja oleme rahul.
Parimate soovidega,
Tauno
See on küll vana teema, kuid kommenteeriks pisut ka olukorda provintsis ehk tühjade pudelite linnas Tartus.
Nimelt on nii, et sellele küsimusele ei ole siinkandis õiget vastust, kuna remont ei ole lihtsalt remont, vaid iga valdkonna jaoks tuleb kasutada eraldi spetsialiste. Loetlen peamised valdkonnad, mis kõik erinevates kohtades toimetavad ja kuhu ning mille vahet oma autot entusiastlikult sõidutama peab:
- sillaremont,
- mootoriremont,
- diislispetsiifilised remondid,
- käigukastiremont,
- elrekter ja elektroonika,
- bensiiniautode toitemured (sh sissepritse),
- kliimaremont (va elekter)
- keretööd (plekk),
- värvimine,
- klaasitööd,
- rehvitööd,
- muud üldremondid.
Kindlasti ununes mõni ja kõik need nõuavad erinevas kohas käimist ning neid täna ei ole võimalik omavahel eriti ühildada. Seega on olukord selline, et kui mootoriremondi järel jääb mootorisse longe ja mõni lamp põlema, lähed esmalt nt diislispetsialisti ja seejärel veel elektriku juurde ning kui selgub, et longe peaks tulenema mehaanikast, tagasi mootoriremondiga tegelema.
See on muidugi mõnevõrra tülikas, kuid on meie, kampsuniga inimeste igapäev ja siinmail kaugelt parem kui vedada tuhandeid eurosid kolhoos tüüpi ettevõtetesse, kes Su autot pealiskaudse süvenemise ja teadmistega remontida püüavad.
Seega loodame, et võibolla kunagi läheb paremaks, aga seni teeme logistikat ja oleme rahul.
Parimate soovidega,
Tauno