30-05-2019, 12:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2019, 02:18 PM ja muutjaks oli stihl.)
Sain lõpuks kah aru, mida nad selle vaakumtestriga siis teevad - pumpavad mingi väärtuse peale ja siis jätavad ööseks seisma.
Hommikul tulevad garaaži, nendivad, et vaakum on kadunud. Järelikult kuskilt lekib.
..
SIIS teevad foorumisse postituse, et kuidas leket leida.
Saavad teada, et fairiga saab, kui sinna 0,5 barri rõhku sisse lasta. (torustiku tervise seisukohast pole ju vahet, kas seal on -0,5bar VÕI +0,5bar)
Ma olen sellel fairi meetodil isegi mingit 1962a Cadillaci kliimaautomaati remontinud, sel ei töötanud mitte ükski klapp ega kraan elektriga ja kõik toimis vaid vaakumi pealt...Mingi pikk termotraat avas juhtvaakumi kraani ja sulges vajadusel.
Tööle sain.
........
Edit: kui siin viga leitud, siis on kõik ok. Surnud asju pole mõtet auto küljes hoida.
Hommikul tulevad garaaži, nendivad, et vaakum on kadunud. Järelikult kuskilt lekib.
..
SIIS teevad foorumisse postituse, et kuidas leket leida.
Saavad teada, et fairiga saab, kui sinna 0,5 barri rõhku sisse lasta. (torustiku tervise seisukohast pole ju vahet, kas seal on -0,5bar VÕI +0,5bar)
Ma olen sellel fairi meetodil isegi mingit 1962a Cadillaci kliimaautomaati remontinud, sel ei töötanud mitte ükski klapp ega kraan elektriga ja kõik toimis vaid vaakumi pealt...Mingi pikk termotraat avas juhtvaakumi kraani ja sulges vajadusel.
Tööle sain.
........
Edit: kui siin viga leitud, siis on kõik ok. Surnud asju pole mõtet auto küljes hoida.