28-05-2019, 11:07 AM
Minu W124 3,0 603.960 turbodiislil hakkasid värskelt suretusega probleemid. Süüdet välja keerates ei sure välja või sureb "aeglaselt".
Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.
Otseseid õhulekkeid ei leia. Suretusklapp toimib käsipumbaga nii otse imedes, kui ka (pidurivõimendi vooliku hargnemisest, mis läheb süütelukku) läbi süüteluku imedes. Ilmselt süsteemis on aga hõrendus väiksem.
Kogu ülejäänud vaakum (tuled, pidurivõimendi, kesklukk, käiguvahetus, ortopeediline iste) toimib probleemideta.
Kui suur peab olema hõrendus süsteemis? (kui kellaga mõõta?)
Kõige tõenäolisem nõrgim lüli on minu arvates suretusklapp ise. Minu mälu järgi vanasti süüde väljas oli suretushoob tugevalt üleval, nüüd liigub suht kerge vajutusega alla (süüde väljas)
Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.
Otseseid õhulekkeid ei leia. Suretusklapp toimib käsipumbaga nii otse imedes, kui ka (pidurivõimendi vooliku hargnemisest, mis läheb süütelukku) läbi süüteluku imedes. Ilmselt süsteemis on aga hõrendus väiksem.
Kogu ülejäänud vaakum (tuled, pidurivõimendi, kesklukk, käiguvahetus, ortopeediline iste) toimib probleemideta.
Kui suur peab olema hõrendus süsteemis? (kui kellaga mõõta?)
Kõige tõenäolisem nõrgim lüli on minu arvates suretusklapp ise. Minu mälu järgi vanasti süüde väljas oli suretushoob tugevalt üleval, nüüd liigub suht kerge vajutusega alla (süüde väljas)