25-05-2019, 02:40 AM
Viimasel visiidil hambaarsti juures arst ütles, et kaks auku jäi veel plommida.
Mis te avate, millises hambas need augud mul olla võiks?
Kui ikka ise teemat ei jaga piisavalt, vii palun auto remonti.
Üldiselt enda kogemusest julgen väita:
1) Esimesena sureb ära (ABC puhul) amordi alumine žarniir.
Seda TÜV naljalt ei tuvasta, auto istub seal raskusega otsas.
2) Seejärel tõesti alumise õõta žarniir, millega rattakäändmik alt kinnitub.
3) Samaväärselt ülemine õõts, millega rattakäändmik ülevalt kinnitub.
1 - ametlikult eraldi ei müüda. Koos amordiga (2-3k tk)
2 - võta või 30 EUR Hiinakas
3- orig oli ca 400 tk, tänaseks ilmselt XXXX asendused ka olemas.
Mis te avate, millises hambas need augud mul olla võiks?
Kui ikka ise teemat ei jaga piisavalt, vii palun auto remonti.
Üldiselt enda kogemusest julgen väita:
1) Esimesena sureb ära (ABC puhul) amordi alumine žarniir.
Seda TÜV naljalt ei tuvasta, auto istub seal raskusega otsas.
2) Seejärel tõesti alumise õõta žarniir, millega rattakäändmik alt kinnitub.
3) Samaväärselt ülemine õõts, millega rattakäändmik ülevalt kinnitub.
1 - ametlikult eraldi ei müüda. Koos amordiga (2-3k tk)
2 - võta või 30 EUR Hiinakas
3- orig oli ca 400 tk, tänaseks ilmselt XXXX asendused ka olemas.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”