24-04-2019, 08:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2019, 08:54 AM ja muutjaks oli stihl.)
Ega see Mercedese üsna mugavast bussist Land Roveri tanki ehitamine odav teema ei ole.
Selle asemel, et Islandi ässadele 10-15k maksta, juhi parem ise seda projekti.
Mingi põhjakaitse, vblla küljetorud leiad või lased kuskil kohapeal teha. Talinas näiteks Vihurauto sooviks ilmselt seda kaitset ehitada. Ikka odavamalt kui 2k euri vast ja nende omad on head küll.
Vedrustseks proovid sissejuhatuseks seda varianti: https://www.gtv-van.com/en/body-lift-kit...ito-v.html
Sinna peab ilmselt veel vedrud + pikemad kõrgusandurite vardad jne tellima, kas on 4wd või mitte, sa ei maininud.
4cm lift veel kardaane ei mõjuta ja nendega esialgu tegelema ei pea.
Mis neil seal lumehange masinatel veel täpselt tehakse, ei teagi. Mingi duubelaku vblla igaks juhuks?
Targa vaheplokiga, muidugi.
Kas keegi teab, kas külmas kliimas õhkpatjadega ka sõidetakse?
Või pigem mitte, sest igal juhul loob kopressori kondentsi jäässe ja siis istudki seal oma aparaadiga ja ootad kevadet?
.
Selle asemel, et Islandi ässadele 10-15k maksta, juhi parem ise seda projekti.
Mingi põhjakaitse, vblla küljetorud leiad või lased kuskil kohapeal teha. Talinas näiteks Vihurauto sooviks ilmselt seda kaitset ehitada. Ikka odavamalt kui 2k euri vast ja nende omad on head küll.
Vedrustseks proovid sissejuhatuseks seda varianti: https://www.gtv-van.com/en/body-lift-kit...ito-v.html
Sinna peab ilmselt veel vedrud + pikemad kõrgusandurite vardad jne tellima, kas on 4wd või mitte, sa ei maininud.
4cm lift veel kardaane ei mõjuta ja nendega esialgu tegelema ei pea.
Mis neil seal lumehange masinatel veel täpselt tehakse, ei teagi. Mingi duubelaku vblla igaks juhuks?
Targa vaheplokiga, muidugi.
Kas keegi teab, kas külmas kliimas õhkpatjadega ka sõidetakse?
Või pigem mitte, sest igal juhul loob kopressori kondentsi jäässe ja siis istudki seal oma aparaadiga ja ootad kevadet?
.