07-04-2019, 02:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2019, 03:15 PM ja muutjaks oli kriipc.)
Kui on keskkonsoolis käigukastikang, siis 5G-Tronic (2009-2011) .
Kui rooli küljes, siis 7G-Tronic.
Mul 2009 aasta E250. Hetkeks sellega ise sõitnud 90 000 km. Praegu odomeetril ees 304 000 km. Diisel OM651 (200, 220, 250).
Suurematest väljaminekutest ehk mootoriketi vahetus. Levinud probleem. Vahetasin kuskil 240 000 juures. Kõik kokku maksis 400€.
Elektroonika.
Vahetatud tahmafiltri diffrõhuandur. ca 50€.
Kustus parem esituli. Mõtlesin, et ksenooni juhtplokk. Ostsin uue ca 175€. Vahetada ei jõudnud, nelja päeva pärast ärkas ellu ja toimib seniajani (poolteist aastat).
Harilikult vean sellega iseeenast ainult . Kord aastas saab ta peale 3 inimest ja haagissuvila 3 nädalaks. Alates Saksa siledatest kiirteedest kuni Albaania lõhutud teedeniteni või Transilvaania serpentiinideni. 7000-10 000 km üks sõit. Mägesid on olnud iga kord. Seni on 3 sõitu vastu pidanud.
Kui rooli küljes, siis 7G-Tronic.
Mul 2009 aasta E250. Hetkeks sellega ise sõitnud 90 000 km. Praegu odomeetril ees 304 000 km. Diisel OM651 (200, 220, 250).
Suurematest väljaminekutest ehk mootoriketi vahetus. Levinud probleem. Vahetasin kuskil 240 000 juures. Kõik kokku maksis 400€.
Elektroonika.
Vahetatud tahmafiltri diffrõhuandur. ca 50€.
Kustus parem esituli. Mõtlesin, et ksenooni juhtplokk. Ostsin uue ca 175€. Vahetada ei jõudnud, nelja päeva pärast ärkas ellu ja toimib seniajani (poolteist aastat).
Harilikult vean sellega iseeenast ainult . Kord aastas saab ta peale 3 inimest ja haagissuvila 3 nädalaks. Alates Saksa siledatest kiirteedest kuni Albaania lõhutud teedeniteni või Transilvaania serpentiinideni. 7000-10 000 km üks sõit. Mägesid on olnud iga kord. Seni on 3 sõitu vastu pidanud.