20-03-2019, 01:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2019, 01:19 PM ja muutjaks oli Priit.)
Minu väide oli see, et Saksas sõitvad autod, ka Eestisse toodavad, ei ole keskmiselt 40000 aastas läbinud, st seda numbrit pole mõtet hinnangute andmisel kasutada.
Väike näide (üks mitmetest). 2006.a ostsime asutusele Kadaka turu platsist värskelt Saksast toodud 1995.a VW Caravelle T4. Väga korralik (roostevaba, (vähemalt suurematest) avariidest vaba) ja algne ostja polnud rahaga kokku hoidnud materjalide ja lisade arvelt. Selliseid autosid ju ei osteta seisma? Oli olnud eraisiku kasutuses. Kaasas polnud hooldusraamatut, vaid autos kindalaekas vedeles vihik , kuhu oli käsitsi sisse kantud tehtud tööd koos aegade ja läbisõitudega. Lisaks hulk arveid, TÜV pabereid jne. Tegelik läbisõit veidi alla 200000 km. Hetkel oli minu hinnangul mäe kõrguselt parem sel hetkel müügis olnutest, millest enamik olid roosteussist tugevalt söödud ja väsinud olemisega. Maksis aga vähem, kui muude müügis olnud "pannide" keskmine hind sel hetkel oli.
Ps sõidab ka täna, ca 500000 täna ees. Ühtegi varjatud viga ei olnud.
Väike näide (üks mitmetest). 2006.a ostsime asutusele Kadaka turu platsist värskelt Saksast toodud 1995.a VW Caravelle T4. Väga korralik (roostevaba, (vähemalt suurematest) avariidest vaba) ja algne ostja polnud rahaga kokku hoidnud materjalide ja lisade arvelt. Selliseid autosid ju ei osteta seisma? Oli olnud eraisiku kasutuses. Kaasas polnud hooldusraamatut, vaid autos kindalaekas vedeles vihik , kuhu oli käsitsi sisse kantud tehtud tööd koos aegade ja läbisõitudega. Lisaks hulk arveid, TÜV pabereid jne. Tegelik läbisõit veidi alla 200000 km. Hetkel oli minu hinnangul mäe kõrguselt parem sel hetkel müügis olnutest, millest enamik olid roosteussist tugevalt söödud ja väsinud olemisega. Maksis aga vähem, kui muude müügis olnud "pannide" keskmine hind sel hetkel oli.
Ps sõidab ka täna, ca 500000 täna ees. Ühtegi varjatud viga ei olnud.
(16-03-2019, 03:15 PM)stihl Kirjutas:(15-03-2019, 10:51 AM)Priit Kirjutas: Kust selline idee tuleb, et Saksas autod keskmiselt 40 kkm aastas läbivad, kas on mingitele konkreetsetele allikatele viidata? Minu teada Saksa statistika midagi taolist ei räägi. Kuskilt numbritest on ka 15kkm läbi käinud.
See ei ole idee, see on 20a elukogemus erinevates autode müügi ja hooldusega tegelevates ettevõtetes, peamiselt esindustes, töötades.
Ja hea küll, ma siis möönan et väljendusin valesti: mitte saksas pole keskmine nii suur, vaid Eestisse toodavate autode masinate läbisõit on nii suur. (kui ei ole konkreetne tellimus)
Mõtle ise: head, väikese läbisõiduga masinad on saksas samuti kallid ja neid siia vedada pole lihtsalt majanduslikult mõttekas.
Capiche?
Näiteks selle C124 hinnaga 8k€ panin enne vähe puusse, 200t sõitnud aus masin maksab saksas pigem 14k€, kui 8k. Aga vahet pole, neist Eestis ei müüks kumbagi.
Loomulikult, ma ei hakka sulle midagi tõestama ega veel vähem linkima; mõtle oma peaga ja vaata ringi.
Väike vihje ka: siiamaani töötab vana hea hooldusraamat auto läbisõidu hindamisel. (võltsituid raamatuid olen elus vähe näinud ja need tunneb kohe ära)
Hoolimata sellest, et varsti juba pea 20a on kõik margid oma ajalugusid ka digina säilitanud.
Raamatut pole = 100% keritud. Nii lihtne ongi.
Praegu ntx tuian igapäevaselt ringi 30t sõitnud 2014a Passatiga.
Ok, kaotan raamatu ära - pole probleem uus raamat maksab Mölleris 10€ ja tembeldavad hinna sisse ka uuesti ära.
Esipöördlehe tehasekleps on küll puudu, aga VW digiajalugu toetab neid, kes kahtlevad.
Samas, auto24 on täis 150t sõitnud samu vanu samu autosid. Raamatut pole.
Kas neil müüjatel puudub 10€?
Ei, vaid selge see, et läbisõit on tegelikult 200t ja peale. AGA sellist on raske müüa.