14-03-2019, 07:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 07:13 PM ja muutjaks oli stihl.)
Eestis ta ju peamiselt vist hobikas olnud, kes ikka tahab rääkida.
------
Aga väike valem, kuidas JÄMEDALT arvutada selle auto tegelikku läbisõitu:
1. Eestis arvele võttes oli tagasi keritud 100 tuhandeni; saksas oli ta enne seda veetnud 16 aastat.
2. Keskmiselt sõidetakse saksas 40000 km aastas, seega maha oli võetud (16 x 40000) - 100000 = 540000km.
(ärme arvesta mingte DHL-i busside v. taksomersude läbisõitudega, mis sõidavad aastas 100 -200t ja rohkem ja ega ka mingi üüberkalli Ferrari üliväikese läbisõiduga, mis peamiselt esinduse tagahoovis garantiiremondis vedeleb ja Itaaliast mingit juppi ootab)
3. Praegu on tal kellal 200000km, graafik ülevaatustel käimistega üsna sirge.
4. Seega, oletatav reaalne läbisõit oleks tal täna ja praegu 200 tuh + 540 tuh, mis teeb kokku 740 000km.
Mis sellise auto jaoks ei ole teab, mis läbisõit. See mootor isegi ei võta veel õli (kui, siis klapisääre vahelt, no krt kumm ikka ajaga kõvaneb pisut) ja kast ei tee veel mingeid nägusid.
Veermikudetailid on enamuses tehase omad, tehase käsitsi ülehõbetatud elekter töötab laitmatult (v.a. aku muidugi, mis tuleks kohe uus osta).
Arvestades, et tagaistme keskmine käetugi TUNDUB originaal ja lõikumata, siis ehk nii vast ongi.
(tagaistme käetoest võetakse 124-jal juhiistme parandamiseks õiget riiet, kust sa muidu seda ikka saad....)
Juhiistmest loomulikult pilti pole. Miks, võid ise arvata.
Mine vaata need joodikud ja kelnerid, mis kupeel on, üle ja osta ära.
Kui mingit kolhoosi tehtud pole.
Sest selline C124, mis on kolme võtme, ajaloo, kõikide arvete ja hooldusraamatuga ja 2 sotti on kellal, maksab 8000 ja PLUSS € ja tal on tagakoopal üks pisike roostetäpp, mis tegelt on linnukaka....
Palun!
.
------
Aga väike valem, kuidas JÄMEDALT arvutada selle auto tegelikku läbisõitu:
1. Eestis arvele võttes oli tagasi keritud 100 tuhandeni; saksas oli ta enne seda veetnud 16 aastat.
2. Keskmiselt sõidetakse saksas 40000 km aastas, seega maha oli võetud (16 x 40000) - 100000 = 540000km.
(ärme arvesta mingte DHL-i busside v. taksomersude läbisõitudega, mis sõidavad aastas 100 -200t ja rohkem ja ega ka mingi üüberkalli Ferrari üliväikese läbisõiduga, mis peamiselt esinduse tagahoovis garantiiremondis vedeleb ja Itaaliast mingit juppi ootab)
3. Praegu on tal kellal 200000km, graafik ülevaatustel käimistega üsna sirge.
4. Seega, oletatav reaalne läbisõit oleks tal täna ja praegu 200 tuh + 540 tuh, mis teeb kokku 740 000km.
Mis sellise auto jaoks ei ole teab, mis läbisõit. See mootor isegi ei võta veel õli (kui, siis klapisääre vahelt, no krt kumm ikka ajaga kõvaneb pisut) ja kast ei tee veel mingeid nägusid.
Veermikudetailid on enamuses tehase omad, tehase käsitsi ülehõbetatud elekter töötab laitmatult (v.a. aku muidugi, mis tuleks kohe uus osta).
Arvestades, et tagaistme keskmine käetugi TUNDUB originaal ja lõikumata, siis ehk nii vast ongi.
(tagaistme käetoest võetakse 124-jal juhiistme parandamiseks õiget riiet, kust sa muidu seda ikka saad....)
Juhiistmest loomulikult pilti pole. Miks, võid ise arvata.
Mine vaata need joodikud ja kelnerid, mis kupeel on, üle ja osta ära.
Kui mingit kolhoosi tehtud pole.
Sest selline C124, mis on kolme võtme, ajaloo, kõikide arvete ja hooldusraamatuga ja 2 sotti on kellal, maksab 8000 ja PLUSS € ja tal on tagakoopal üks pisike roostetäpp, mis tegelt on linnukaka....
Palun!
.