21-02-2019, 12:19 PM
Mina olen paar aastat 204-ga sõitnud ja peale rooliluku mootori vahetuse (üldiselt tüüpviga, et rooliluku mootori harjad kuluvad ära ja roolilukk ei tulegi enam maha- võtit süütelukku pannes peab käima kiire luku mahavõtmise hääl, kui käib aeglane hääl nö, siis on harjad minekul ilmselt) olen ainult kuluosasid vahetanud- hooldused, tagasilla esimesed puksid, aku, pidurikettad, käsipiduri süsteem, käigukasti õlivahetused jne.
Kui enda autot otsisin, siis küllaltki suure üllatusena avastasin mitmel W204-l tagumiste rattakoobaste juures roostet. Diislite kohta ei oska öelda sest otsisin konkreetselt korralikku, bensiinimootori, automaatkasti ja tavalise vedrustusega masinat. Kui võrdlen sama aja E ja C remondi hindasid, siis vähemalt minule tundub, et C on ikka väga lihtne auto võrreldes E-ga. Isa sõidab W211-ga ja isegi selle remondikulud on minu autost ikka märkimisväärselt suuremad, aga eks see sõltub eelkõige eelmisest omanikust ja konkreetsest autost.
A- prefacelift W204-l on ka see viga, et kui üks tagumine tuli on teisest heledam , tuleks pistikud üle vaadata- tagatulede massijuhe on liiga peenike tehtud ja see võib pistiku läbi kärsatada. Kuid seal piisab ainult massijuhtme lisamisest mõlemale tulele ja töötavad jälle nii nagu vaja. Esimeste gabariiditulede pirnide vahetamine on ka paras peavalu. Ja tagumised pidurivoolikud peaks üle vaatama- minu autol roostetas üks läbi ja tuli tagumised voolikud ära vahetada (võib tekitada ebameeldiva momendi).
Kui enda autot otsisin, siis küllaltki suure üllatusena avastasin mitmel W204-l tagumiste rattakoobaste juures roostet. Diislite kohta ei oska öelda sest otsisin konkreetselt korralikku, bensiinimootori, automaatkasti ja tavalise vedrustusega masinat. Kui võrdlen sama aja E ja C remondi hindasid, siis vähemalt minule tundub, et C on ikka väga lihtne auto võrreldes E-ga. Isa sõidab W211-ga ja isegi selle remondikulud on minu autost ikka märkimisväärselt suuremad, aga eks see sõltub eelkõige eelmisest omanikust ja konkreetsest autost.
A- prefacelift W204-l on ka see viga, et kui üks tagumine tuli on teisest heledam , tuleks pistikud üle vaadata- tagatulede massijuhe on liiga peenike tehtud ja see võib pistiku läbi kärsatada. Kuid seal piisab ainult massijuhtme lisamisest mõlemale tulele ja töötavad jälle nii nagu vaja. Esimeste gabariiditulede pirnide vahetamine on ka paras peavalu. Ja tagumised pidurivoolikud peaks üle vaatama- minu autol roostetas üks läbi ja tuli tagumised voolikud ära vahetada (võib tekitada ebameeldiva momendi).