21-02-2019, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2019, 12:17 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-02-2019, 11:49 PM)KalevE Kirjutas: ...
Kuna auto suurus mulle otseselt määrav pole, siis selles osas E vs C eelistus mul puudub. Pigem huvitaks, mis mootori ja käigukasti kombo oleks kõige vastupidavam/parem ja suur nende kuluosade hinnaerinevus on. E kindlasti kallim pidada, aga kas hinnavahe 10% või 100%?.
...
Miks peaks sama solenoid E-klassi peal olema kallim, kui C peal? Või sama piduriklots?
E on mõni cm laiem seest ja konservatiivsema joonega, C suti kitsam ja "noortepärasem". Ehk puhtalt personaalküsimus, kumba istelihas paremini sobib. Mõnel inimesel loeb ka "naabrifaktor".
C on linnas ehk hõlpsam keerutada. E võiks olla mugavam Hispaaniasse ja tagasi sõiduks.
Diiselmasinal on mõte kahel juhul:
A: päevaläbisõit on sadades kilomeetrites ja lõviosa tuleb maanteelt;
B: märkimisväärse aja ripub konksus tonni jagu koormat. Või sein.
Või lihtsalt on kiiks, et peab olema diisel. Nagu minul
Bensiin on meil müüdava kütuse kvaliteedi kõikumise kontekstis murevabam (kui mitte murevaba!). Diagnostika keerukuse ja läbisõidu osas vahet enam ei ole. Kumbagi keegi remontida ei taha, kui nüüd Veho pole endale võimekust segase põhjusega probleeme läbi hammustada tekitanud.
"Ajuvahetus" pole remont!
Ei saa jätta lisamata, et Audi ja BMW omanikud ei pea vastama küsimustele: "Miks just Mercedes-Benz?"