20-02-2019, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2019, 11:52 PM ja muutjaks oli KalevE.)
Tervitus
Kuna natukene sügelema hakanud autovahetuse soov (praegune E91 millegi uuema vastu vahetada), siis on silma jäänud W204 ja W212 ning vaataks uuema otsa pille, millel on veel kehtiv tehasegarantii (Mersul paistab olevat vähese läbisõiduga autodel ka nö Premium Used programm, millega antakse garantiid aasta või kaks, mõned 2013-2015 C-klassid sellised silma jäänud)
Kuna auto suurus mulle otseselt määrav pole, siis selles osas E vs C eelistus mul puudub. Pigem huvitaks, mis mootori ja käigukasti kombo oleks kõige vastupidavam/parem ja suur nende kuluosade hinnaerinevus on. E kindlasti kallim pidada, aga kas hinnavahe 10% või 100%?. Võimsust võiks olla kuskil 120-160kW tuuri, mingit raketti ei vaja ja kindlasti automaatkastiga.
Wikist mootoreid vahtides võiks nt 200/250 CGI ja 220/250 CDI olla mulle huvitavad isendid, E klassil ka 300 CGI/CDI. Käigukastidest ongi vist vaid 7G-TRONIC Plus neile külge istutatud uuemas otsas?
Lisaks siis boonusküsimus, et kui rahakott kanntab, siis kas oleks ehk hoopis mõistlik W205 mudelit vaadata? Mulle küll kohe üldse-üldse ei meeldi see TomTomilik armatuurist eraldi seisva ekraaniga navi neil, aga kui auto igat pidi parem, no mis teha
Teised alternatiivid valikus on (ka sellised 2015-2017 isendid oleks rahaliselt OK):
BMW F30 3.seeria või F32 4. seeria 320i/d automaat
Audi B8 facelift A5 või A4 2.0 TFSI quattro automaat
Kuna natukene sügelema hakanud autovahetuse soov (praegune E91 millegi uuema vastu vahetada), siis on silma jäänud W204 ja W212 ning vaataks uuema otsa pille, millel on veel kehtiv tehasegarantii (Mersul paistab olevat vähese läbisõiduga autodel ka nö Premium Used programm, millega antakse garantiid aasta või kaks, mõned 2013-2015 C-klassid sellised silma jäänud)
Kuna auto suurus mulle otseselt määrav pole, siis selles osas E vs C eelistus mul puudub. Pigem huvitaks, mis mootori ja käigukasti kombo oleks kõige vastupidavam/parem ja suur nende kuluosade hinnaerinevus on. E kindlasti kallim pidada, aga kas hinnavahe 10% või 100%?. Võimsust võiks olla kuskil 120-160kW tuuri, mingit raketti ei vaja ja kindlasti automaatkastiga.
Wikist mootoreid vahtides võiks nt 200/250 CGI ja 220/250 CDI olla mulle huvitavad isendid, E klassil ka 300 CGI/CDI. Käigukastidest ongi vist vaid 7G-TRONIC Plus neile külge istutatud uuemas otsas?
Lisaks siis boonusküsimus, et kui rahakott kanntab, siis kas oleks ehk hoopis mõistlik W205 mudelit vaadata? Mulle küll kohe üldse-üldse ei meeldi see TomTomilik armatuurist eraldi seisva ekraaniga navi neil, aga kui auto igat pidi parem, no mis teha
Teised alternatiivid valikus on (ka sellised 2015-2017 isendid oleks rahaliselt OK):
BMW F30 3.seeria või F32 4. seeria 320i/d automaat
Audi B8 facelift A5 või A4 2.0 TFSI quattro automaat