20-02-2019, 10:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2019, 10:13 PM ja muutjaks oli stihl.)
(20-02-2019, 07:08 PM)Madisv Kirjutas: Kui keeruline see ette võtmine oleks. Kas see oleks üldse tehtav ilma salongi rüüstamatta. Kas seda mootorit tema enda ajuga on võimalik üldse korralikukt käima saada. Kuidas vibrataiooniga toime tulla?
Ei ole keeruline. Doonor võiks võiks läheduses olla, et midagi ise mõtlema ei peaks. Ja kust saaks KÕIK selleks swapiks vajalikud asjad, kuni paisupaagi kronsani vms k.a. küljest võtta. Vaba töökoht, kraana jne olemasolu samuti vajalik, paar korda peab teda ikka sisse välja tõstma. (et sumpse ehitada jne)
Miks seda salongi peaks rüüstattta? V8 on ju lühem kui R6.
On võimalik, aga mitte igalühel. Ja nagu klassikud ütlevad, et "Wiring is always where conversions test people". Sest mootorikäpa konsooli oskab igaüks kere külge praadida. (ptüi, keevitada).
Mis vibratsiooniga? See V8 käib nagu Lexuse R6, pole tal mingit vibratsiooni. Lihtsalt korralik asi võiks olla, kus kõik 8 pütti töötavad.
Kast neil vist sama, mis teistelgi, isegi G-l oli sõiduka kast.
Saan ka teie mootorit vahetada.
P.S. Endalgi selline mõte peast läbi käinud; sellise mootori saab juba 1000€ kätte (koos kere ja katkise istmega s-klassiga). Korralik 124 kere on hoopis keerulisem teema....
.