17-02-2019, 01:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2019, 11:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-02-2019, 05:37 AM)Eero_S Kirjutas:(15-02-2019, 02:22 PM)V@hh Kirjutas: Meie tingimustes ja kütuse juures saad muidu seda varsti jälle puhastada
Ei ole vaja igasugust sodi omale paaki kallata, kõige odavamat kütust taga ajades, siis ei teki ka probleeme umbes filtritega.
Veesegust kütust on saadud nii pederingist kui aleksilt. Selles mõttes on asi meil kusine.
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Aga teemaalgataja võtku alustsuseks 22 mm kuuskandiga paagi alt punn koos sõelaga välja. Ettevaatust, sealt tuleb kaela ka kogu paagis olev mant ning siis paistab, milline elu seal on. Enne avamist tasub hankida endale uus O-rõngas, mille mõõt võiks minu säästukateemas kirjas olla.
Suvisel ajal saab lisanduva biokomponendi tõttu järjest rohkem peavalu olema vähe sõitvatel autodel - bakterid, krt
![Angry Angry](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/angry.gif)
Mullid võivad pärineda ka paagist, kui võtturi lehter umbes sõela tõttu tühjaks tõmmatakse ja sinna õhku satub. Aga pigem on mureks siiski lekkiv trass. Õhk pääseb sisse ka sealt, kust kütus välja (veel ei pääse).