14-02-2019, 02:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2019, 02:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Põhjused ja tagajärjed segi...
Rikas segu näitab ainult seda, et kütust on liiga palju selle õhukoguse kohta. Jah, liigrikas segu võib sedapalju aeglaselt põleda, et võib vajada varem süütamist.
Ei, varem süütamine ei tee liigrikkast segust maagiliselt stöhhiomeetrilist.
Lahjaks muutub ottomootori küttesegu pööreteregistri lõpuosas enamasti väga labasel ja proosalisel põhjusel: kütusesüsteemi võimekus lõpeb otsa. Ja kui panna Weel Wõimsamad pihustid, siis ei käi enam alumises otsas hästi.
Aga seda kõike on võimalik omal nahal rahulikult järele proovida.
Huvitav, mitu ülevaatuspunkti Eestis suudab seda illegaalset ümberlõikamist tehasetööst eristada... Kui just ise eputama ei lähe ja õhupuhasti algne jätta.
Rikas segu näitab ainult seda, et kütust on liiga palju selle õhukoguse kohta. Jah, liigrikas segu võib sedapalju aeglaselt põleda, et võib vajada varem süütamist.
Ei, varem süütamine ei tee liigrikkast segust maagiliselt stöhhiomeetrilist.
Lahjaks muutub ottomootori küttesegu pööreteregistri lõpuosas enamasti väga labasel ja proosalisel põhjusel: kütusesüsteemi võimekus lõpeb otsa. Ja kui panna Weel Wõimsamad pihustid, siis ei käi enam alumises otsas hästi.
Aga seda kõike on võimalik omal nahal rahulikult järele proovida.
Huvitav, mitu ülevaatuspunkti Eestis suudab seda illegaalset ümberlõikamist tehasetööst eristada... Kui just ise eputama ei lähe ja õhupuhasti algne jätta.