13-02-2019, 09:19 AM
(13-02-2019, 08:52 AM)stihl Kirjutas: Neid endiste sotsmaade sissepritse kontoreid on tekkinud nagu seeni pärast vihma.No mersul ainuke koht kus mehaaniliselt võib midagi kinni olla on plokikaas ja klapid mis kjeti mitte tàpsest tööst ja lihtsalt kasutamisest viimasel kümnend on jàtnud oma jàlje (loe, klapid lihtsalt ei pea). Ma alumise otsa kulumisse ei usu.
Üks näide veel, ukraina inseneride samasugusest saavutusest: http://invent-labs.com/shop/invent-jetronic-2/
(371€/komplekt ja Bosch`i pihustid, oma bluetoothiga aju, arvutis seadistamine jne)
Eks nad kõik mingil määral töötavad paremini kui originaalne pekkis K-jet.
Aga see jutt on muidugi tase, et kui mootor on nii kohviks sõidetud (loe: rõngad läbi, nukkvõll kulunud jne raud läbi), et tehasenäitajatest on midagi vaid "alles" ja kui panna see uus pritse peale, siis kw TÕUSEB nagu tuppeware keedupott, mis kiirkeedab, küpsetab, hautab ja vajadusel ka koorib...
.
Konkreetne nàide oli mõõdetud dynos enne ja pàrast. See et natuke yle 10kw juurde sai originaalile on usutav sest etanoli oktaanarv veidi kõrgem ja elektrooniline pritse ikka tàpsem kui k jet (lahjem segu = rohkem hp, puhtam mootor jne.) eks enne ei tea kui àra proovig keegi.
Sent from my SGP771 using Tapatalk