10-02-2019, 05:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2019, 05:13 PM ja muutjaks oli Holari.)
Tere. See kell näitab ikka päris oma aega, minutid on samuti nihkes. Pean monitori välja kiskuma, äkki mõni pistikud lahti põrunud. Muidu peab aku juhtme keskööl tagasi panema.
Aga nüüd lõpuks tagasi esimese difri juures. Mind pisut ajab närvi, et undab natuke. Just kiirendades ja pedaali lahti lastes, viitab laagritele. Kindlasti on seal sees ju mingis mõõdus laagrid ja simmerid. Lihtsam oleks, kui teaks mõõte. Vb see asi ei käigi lahti, seda ma muidugi ei usu.
Ega seda juppi vist ülemäära palju maailmas lahti pole kistud, netist infot remondist pole võimalik leida. Igatahes on seal all päris imelik seade, toote kood A6393300402. Kas meie foorumis on kellelgi nelikuga vito/ Viano? Kui jah, palju pöörleb esimene kardaan tühja? See ka üks mind häiriv asi, pedaali vajutades ja lahti lastes käib "klõnks". Tean, et see on paljude nelikute probleem, aga seda peab saama ravida. Üks asi võib olla veel muidugi vahekasti kett, see annab nagunii teatud osa järgi ja peabki andma, kuna teatud lõtk seal on. Aga differ ikka ei tohiks poolt pööret tühja keerata.....vist. Kui kellelgi on olemas info, mida täpselt teha, siis ma olen nõus selle info mõistliku tasu eest ostma, ei peagi oma raske aja ja rahaga omandatud teadmisi tasuta jagama. Mul endal ka ju lihtsam, kui täpselt teada, mida teha.
Parimat
H.
Aga nüüd lõpuks tagasi esimese difri juures. Mind pisut ajab närvi, et undab natuke. Just kiirendades ja pedaali lahti lastes, viitab laagritele. Kindlasti on seal sees ju mingis mõõdus laagrid ja simmerid. Lihtsam oleks, kui teaks mõõte. Vb see asi ei käigi lahti, seda ma muidugi ei usu.
Ega seda juppi vist ülemäära palju maailmas lahti pole kistud, netist infot remondist pole võimalik leida. Igatahes on seal all päris imelik seade, toote kood A6393300402. Kas meie foorumis on kellelgi nelikuga vito/ Viano? Kui jah, palju pöörleb esimene kardaan tühja? See ka üks mind häiriv asi, pedaali vajutades ja lahti lastes käib "klõnks". Tean, et see on paljude nelikute probleem, aga seda peab saama ravida. Üks asi võib olla veel muidugi vahekasti kett, see annab nagunii teatud osa järgi ja peabki andma, kuna teatud lõtk seal on. Aga differ ikka ei tohiks poolt pööret tühja keerata.....vist. Kui kellelgi on olemas info, mida täpselt teha, siis ma olen nõus selle info mõistliku tasu eest ostma, ei peagi oma raske aja ja rahaga omandatud teadmisi tasuta jagama. Mul endal ka ju lihtsam, kui täpselt teada, mida teha.
Parimat
H.