06-02-2019, 01:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2019, 01:47 AM ja muutjaks oli Injection.)
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk? saada graafik?
Järsu rõhulangusega käsikäes tuli süttinud MIL ning pildil olevad koodid.
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: kuidas pihusti tagasivoolud?
Pihustite tagasivoole pole veel testitud.
(01-02-2019, 01:25 PM)v6sa Kirjutas:(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk?
...
Poleks esimene kord, kui rõhuandur labaselt villast paneb. Manomeetriga mõõdetud on?
Manomeetriga mõõdetud pole.
(01-02-2019, 02:32 PM)onu_siim Kirjutas: Ehk teed pihustitel olevatest kirjadest pildi?
Pihustite kirjad:
Hetkel paigaldatud mootori kood on 648960 30 052676.
Mõlema kõrgsurvepumba koodiks on A 648 070 00 01.
Lisaks kõigele on vahelduva eduga esinemas ka veakood P2511 (Left EGR positioner; Permanent). Olen mootori juhtmooduli ning EGR-i vahelised ühendused kontrollinud, ostsilloskoobiga graafikut pole kontrollinud. Uurides EGR-i lähemalt on näha, et seda on varasemalt hermeetikuga koostatud, kuna plastikust kinnituskõrvad on murdunud. Paistab, et klapi kaanes olev asendiandur ei saa just alati selle asendist aru, ning seetõttu tekib eelmainitud viga. Möödaminnes puhastasin ka klapi tahmast. Täiesti kinni miskit selle juures küll polnud kuid tunda oli, et klapp mõnel korral ei tagastunud oma algasendisse.