01-02-2019, 09:16 AM
(01-02-2019, 12:29 AM)mikkhh Kirjutas: Kas see on sama masin, mis suvest saadik sellises seisus olnud?
No hetkeseisus ta siiski saabumisest saadik pole, tõsi ta on, et auto mõnda aega tagasi on laekunud. Ehk isegi on tegu sama masinaga, mis teil mõttes, kuid see pole hetkel oluline, kui teil just pole lisada miskit tehniliselt väärtuslikku infot antud auto kohta. No hard feelings.
(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Salvestatud veakoodide põhjal ütleks, et regulaatorid ja andur on korras. Arvatavasti viga kõrgsurvepumbas!
Ütleme, et seniste testide põhjal võiks esialgu isegi sama kahtlustada.
Vahepeal sai vahetatud kütusefilter, mis oli tõesti uskumatult umbes, ühtlasi võib öelda, et madalsurveliini rõhk on korras. Kõrgsurvepumbal lekkinud stutsi vaskseib sai ka vahetatud ning sellega sai süsteem tihedaks.
(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Vaata Limp`i minemise momendil mõlema regulaatori Duty`t protsentides.
Teen seda kindlasti, kui taas asjaga tegelen.
(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Kas mootor sureb koormuse (pedaal põhjas) ajal?
Mitte tingimata alati. Teine kord on seda esinenud ~3200 p/min kohapeal, samas hetke pärast mootorit taas käivitades, gaas põhjas jääb sama pöörde peale ta suremata toppama. Samas vahel esineb välja suremist koormuse all liikumise peal ligikaudu eelmainitud mootori kiiruse juures.
Mulle ei meeldi väga välja anda umbkaudseid andmeid, kuna mõistan isegi, et nende põhjal diagnoosimine võrdub klaaskuuli vaaatamisega. Eks tõttöelda vea tekkehetkel tuleb konkreetsemalt silma peal hoida ning need salvestada. Raskendavaks asjaoluks on käimisega kaasnev tugev tahmamine, mida üritan tarbetult vältida.
Seni olen keskendunud sellele, et testida veakoodidest lähtuvalt andurite ning moodulite vahelised ühendused vältimaks nende vahelisi katkestusi, kuna algupärane juhtmestik oli kohati kehvas seisus ning seda on parandatud. Ühtlasi on esinenud mõningal määral oksüdeerunud kontakte ning seeläbi erinevaid ühendusprobleeme, mis on tänaseks kõrvaldatud. Seejärel olen kontrollinud ettenähtud parameetrite vastavust süüteasendis. Käimisel testimised on osaliselt tehtud kuid lõpliku analüüsi jaoks tuleks neid korrata ja neisse põhjalikumalt süveneda.
Eelistan põhjendamatult osade proovimiseks vahetamist vältida kuid kuna kõrgsurvepumpa põlve otsas ei testi, siis pärast viimaseid teste vajadusel proovin siiski ka selle vahetust olemasoleva vastu.
Tänud kaasa mõtlemast! Hoian uuendustega kursis.