15-01-2019, 07:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2019, 07:50 PM ja muutjaks oli Joel..)
Käisin proovisin ka sõita uue G63ga Silberis. Väga mõnus oli. Ei põruta, ei nigise. Noh, 180k autost ju võiks seda ka eeldada. Hääl on tuntavalt lahjem kui oli 55'l või eelmisel 63'l. Aga mootor on ju ka väiksem. Edasi astub kõvasti, tagumikuga niiväga aru ei saagi, aga kell käib kolme numbrini küll kohe märgatavalt kiiremini kui minu ML63'l, mille kiirendusaeg on pool sekundit aeglasem. Samas, käigukast on nii sujuv, et käiguvahetustest ei saa midagi aru. See ilmselt pärsib veidi tagumikutunnetust kiirendusel. Infotainmenti on nii palju, et selle selgeks õppimine ja käe sisse harjutamine võtab ilmselt nädalaid. Mille osas ma ei oska seisukohta võtta on uksed - ilge jõuga peab kinni taguma neid. See on lahe, et lukustamise hääl ja tunnetus on samaks jäetud, aga normaalse hooga lüües need kinni ei lähe - peab ikka jõuga virutama. Ja tagaluugile oleks võinud siiski elektrilise luku ja ajami panna, et nupust või jalaviibutusest lahti ja kinni saaks lasta.
Kokkuvõttes, mulje jäi väga hea. Tehniliselt on tegu ikka väga suure hüppega. Aga eelmine G63 meeldib mulle välimuselt rohkem, hääl on tummisem ja temas on seda jaburust märksa rohkem, mis G-klassi AMG nii ihaldusväärseks teeb. Uus on nii palju normaalsem ja mõistlikum, et sellest on veidral kombel isegi veidi kahju.
Kokkuvõttes, mulje jäi väga hea. Tehniliselt on tegu ikka väga suure hüppega. Aga eelmine G63 meeldib mulle välimuselt rohkem, hääl on tummisem ja temas on seda jaburust märksa rohkem, mis G-klassi AMG nii ihaldusväärseks teeb. Uus on nii palju normaalsem ja mõistlikum, et sellest on veidral kombel isegi veidi kahju.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio