14-01-2019, 11:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2019, 11:42 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Muud põhjused on ka lihtsalt ummistunud filter, katkine plastikust filtrielement, mille tõttu õli ei filtreerita (õlivahetuse käigus lõhutakse ta mõnikord ära), aga neil aparaatidel puudub teatud juhtudel üldse arusaadav põhjus, miks saale kinni jookseb ehk siis seda näib juhtuvat ka "lambist" mingi kulumise-väsimise vms tõttu. 1.5 h on piisav aeg metalli jahtumiseks ja seega väntvõlli mõningaseks kahanemiseks ning uuesti ringikäimiseks.
Muidugi võib viga paremal juhul ka pihustis olla ja seega tegelikku diagnoosi läbi foorumi on tõeliselt keeruline panna ning pihustite töö tasuks ära kontrollida ja kindlasti mitte koliseva mootoriga sõita proovida.![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Parimate soovidega,
Tauno
PS! Hea saksakeelne jutt CDI probleemidest (ja neid jagub):
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-wa...98119.html
PPS! Filtrikaane jupp, mis katki saab minna.
https://www.motor-talk.de/bilder/omxxx-w...36913.html
Muidugi võib viga paremal juhul ka pihustis olla ja seega tegelikku diagnoosi läbi foorumi on tõeliselt keeruline panna ning pihustite töö tasuks ära kontrollida ja kindlasti mitte koliseva mootoriga sõita proovida.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Parimate soovidega,
Tauno
PS! Hea saksakeelne jutt CDI probleemidest (ja neid jagub):
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-wa...98119.html
PPS! Filtrikaane jupp, mis katki saab minna.
https://www.motor-talk.de/bilder/omxxx-w...36913.html