16-12-2018, 12:46 PM
Lihtsates asjades, jah.
Raadium tal ka ei tööta, siis peab vist kindalaeka taga olevat kaitset nr. 64 kõigepealt kontrollima?
.......
Aga väike tagasivaade sellele, miks üldse mootor maha käis. Nimelt õlileke turbo tagasivoolu torudest ...
...oli nii suureks läinud, et nädalas tahtis 1L õli pealevalamist ja ülevaatusel isegi vanad tuttavad hoiatasid, et seekord veel saad läbi, aga järgmisel aastal enam mitte ja tee oma mootor korda.
Ja "mootor peal" asendis ei tee sellel autol mitte midagi.
Need tihendid maksid Silberis oma 3€/tk, aga et neid vahetada, tuli see pada vahelt välja tõsta. Mercedes-Benz on pärast 2006a pisut ka selle tihendi disaini muutnud, varuosakood vähemalt oli teine ja jutt juures, et vanatüübi asju mitte paigaldada. Sama oli ka turbode pealevoolu torude kinnituspoltide ja turbo enda lõdvikuklambritega, mis on tänapäeval vedrulõdvikuklambriteks ümber tehtud. Rõõm teada, et inimesed tehases tegelevad jätkuvalt ka oma uunikumidega.
ed vist mainis eelnevalt vesijahutusega genekat ja voolikurägastikku; nii täpselt ongi:
Mitte ühtegi lõdvikuklambrit enam mootor peal asendis peale keerata ei saa ja ligi ei pääse. Kuskil tagapool on veel üks elektripump, mis intercooleri vett eraldi radikasse ringi ajab.
Mitmed pistikud olid 16a kasutamise tagajärjel katki läinud, aga nagu ennegi sai mainitud, siis MB on lahkelt neid nõus 4-5€/tk müüma (mitte tervet juhtmekimpu 1500€ nagu teised margid) ja need said samuti ümber vahetatud, pildil vist EGR-i pistik:
Lisaks olid mõned veevoolikud õlipritsete tagajärjel desintegreerunud:
..mis said uute originaalide ja ka mitteoriginaalide vastu vahetatud. originaalosad.ee -lt tulid jupid isegi 20% odavamad, kui Silberist. Pole aimugi, kust nad neid juppe hangivad, aga õiged asjad nad olid.
Üle sai käidud ka pisike kardaan
...mille tagumine kumm oli katki. Kuna Mercedes-Benz seda kummi eraldi ei tahtnud müüa (ainult koos kardaaniga 1500€) ja püsikiirusliigendid ja nuudid kõik olid heas korras, siis sai pandud uus kumm VW Touaregilt, mõõdud klappisid 1:1-le ja hind mingi 10€. Veel oleks sobinud ka Citroen Xsara välimine, aga Forss oli lähemal ostlema minna.
Miks ma enne ütlesin, et hea auto remontida? Sest pärast selle tegemist jäi hea tunne. Esmapilgul küll võib tunduda, et sellisel ei saa mitte midagi teha, sest kõik on nii täis pakitud
...aga kui süvened, siis selgub, et
- mootori jutmestik käib kapotialt kolme pistikuga kiirelt lahti
- sumpsiklambrite lahtikeeramiseks on tehtud lansekasse polditavad katted
- kliimatoru otsas on mingi suur junn, aga roolivõimu kronsasse on täpselt paras auk saetud, et see sealt august välja-sisse mahuks
- jne, s.o. igal sammul tunned seda, et inimesed on MÕELNUD, kuidas seda asja paremini teha.
Lukksepp vahetas eeslmisel nädalal Renault Espacel turbo vahejahutit ja temal sellist tunnet ei tekkinud, sry Renaulti omanikud...
.
Raadium tal ka ei tööta, siis peab vist kindalaeka taga olevat kaitset nr. 64 kõigepealt kontrollima?
.......
Aga väike tagasivaade sellele, miks üldse mootor maha käis. Nimelt õlileke turbo tagasivoolu torudest ...
...oli nii suureks läinud, et nädalas tahtis 1L õli pealevalamist ja ülevaatusel isegi vanad tuttavad hoiatasid, et seekord veel saad läbi, aga järgmisel aastal enam mitte ja tee oma mootor korda.
Ja "mootor peal" asendis ei tee sellel autol mitte midagi.
Need tihendid maksid Silberis oma 3€/tk, aga et neid vahetada, tuli see pada vahelt välja tõsta. Mercedes-Benz on pärast 2006a pisut ka selle tihendi disaini muutnud, varuosakood vähemalt oli teine ja jutt juures, et vanatüübi asju mitte paigaldada. Sama oli ka turbode pealevoolu torude kinnituspoltide ja turbo enda lõdvikuklambritega, mis on tänapäeval vedrulõdvikuklambriteks ümber tehtud. Rõõm teada, et inimesed tehases tegelevad jätkuvalt ka oma uunikumidega.
ed vist mainis eelnevalt vesijahutusega genekat ja voolikurägastikku; nii täpselt ongi:
Mitte ühtegi lõdvikuklambrit enam mootor peal asendis peale keerata ei saa ja ligi ei pääse. Kuskil tagapool on veel üks elektripump, mis intercooleri vett eraldi radikasse ringi ajab.
Mitmed pistikud olid 16a kasutamise tagajärjel katki läinud, aga nagu ennegi sai mainitud, siis MB on lahkelt neid nõus 4-5€/tk müüma (mitte tervet juhtmekimpu 1500€ nagu teised margid) ja need said samuti ümber vahetatud, pildil vist EGR-i pistik:
Lisaks olid mõned veevoolikud õlipritsete tagajärjel desintegreerunud:
..mis said uute originaalide ja ka mitteoriginaalide vastu vahetatud. originaalosad.ee -lt tulid jupid isegi 20% odavamad, kui Silberist. Pole aimugi, kust nad neid juppe hangivad, aga õiged asjad nad olid.
Üle sai käidud ka pisike kardaan
...mille tagumine kumm oli katki. Kuna Mercedes-Benz seda kummi eraldi ei tahtnud müüa (ainult koos kardaaniga 1500€) ja püsikiirusliigendid ja nuudid kõik olid heas korras, siis sai pandud uus kumm VW Touaregilt, mõõdud klappisid 1:1-le ja hind mingi 10€. Veel oleks sobinud ka Citroen Xsara välimine, aga Forss oli lähemal ostlema minna.
Miks ma enne ütlesin, et hea auto remontida? Sest pärast selle tegemist jäi hea tunne. Esmapilgul küll võib tunduda, et sellisel ei saa mitte midagi teha, sest kõik on nii täis pakitud
...aga kui süvened, siis selgub, et
- mootori jutmestik käib kapotialt kolme pistikuga kiirelt lahti
- sumpsiklambrite lahtikeeramiseks on tehtud lansekasse polditavad katted
- kliimatoru otsas on mingi suur junn, aga roolivõimu kronsasse on täpselt paras auk saetud, et see sealt august välja-sisse mahuks
- jne, s.o. igal sammul tunned seda, et inimesed on MÕELNUD, kuidas seda asja paremini teha.
Lukksepp vahetas eeslmisel nädalal Renault Espacel turbo vahejahutit ja temal sellist tunnet ei tekkinud, sry Renaulti omanikud...
.