14-12-2018, 05:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2018, 11:40 AM ja muutjaks oli stihl.)
Edasine sündmuste käik pööras end ootamatult positiivseks.
Kõigepealt, tegelesime piduritega ja kuna uusi kettaid Eesti vabariigis kohe võtta ei olnud, siis läks käiku kiirem variant:
![[Pilt: IMGP1771a.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/9302824/IMGP1771a.jpg)
Pidurijõnks kadus ära, uued klotsid külges.
(naabrivanames leiutas kuskilt taganurgast ise selle tolmuse vana pro-cut pingi välja)
Zimmermannid pani omale kirja, et vaja kevadel tellida...need olid kõige odavamad kettad isegi.
Siis leidsin laualt ühe viimase M10x1,5 mutri, mis oli mootoriruumist üle jäänud ja see sai olla ainult vasaku padja ülemine kinnitus, mis oli külge keeramata jäänud. Panin selle külge, ruumi jube kitsalt käes, käsivars sipsa verine ja siis kukkus sealtsamast mootori käpa kõrvalt turbo juhtploki küljest pistik ära. Järelikult ei olnud seda klõpsuni kinni vajutanud.
Pistik kinni ja proovisõidule.
Ja kõik toimib - kui esivedu lisaks ei oleks, siis sõidaks tagaratastel; nii hästi suudab see 3tonni vanarauda end diisliga liigutada....![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Ei olnud isegi mingit vigade kustutamist vaja. Kick down hakkas samuti tööle.
Kopli tramm või 4,2D Patrol näevad vaid kauguses kustuvaid tagatulesid ja foori tagant äkiliselt kiirendades hakkavad esirehvid suitsema...
Aga noh, igaks juhuks läheb omanik Lesvenist või Silberist ikkagi läbi, las vaatavad arvutiga üle. Kastiõli taset vaja ehk ka korrigeerida; varrast tal ju ei ole ja ununes õigel ajal ka tellida...
Naaber avastas lõpuks, et kui Webasto sumps kah veel ära vahetada siis saaks ideaalne auto.
Järgmisel nädalal tegeleb sellega; + kliima vaja uuesti täis ajada.
Väga mõnus auto, muidu. Hea remontida ja hea sõita.
Ja mingite paatide vetteajamise ma keelasin tal sellega ära. Meri pole õigele autole hea ja las ujutab pigem oma grand Jeepi. (see vist kah nüüd Mercedes-Benz mootori ja kastiga??)
.
Kõigepealt, tegelesime piduritega ja kuna uusi kettaid Eesti vabariigis kohe võtta ei olnud, siis läks käiku kiirem variant:
![[Pilt: IMGP1771a.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/9302824/IMGP1771a.jpg)
Pidurijõnks kadus ära, uued klotsid külges.
(naabrivanames leiutas kuskilt taganurgast ise selle tolmuse vana pro-cut pingi välja)
Zimmermannid pani omale kirja, et vaja kevadel tellida...need olid kõige odavamad kettad isegi.
Siis leidsin laualt ühe viimase M10x1,5 mutri, mis oli mootoriruumist üle jäänud ja see sai olla ainult vasaku padja ülemine kinnitus, mis oli külge keeramata jäänud. Panin selle külge, ruumi jube kitsalt käes, käsivars sipsa verine ja siis kukkus sealtsamast mootori käpa kõrvalt turbo juhtploki küljest pistik ära. Järelikult ei olnud seda klõpsuni kinni vajutanud.
Pistik kinni ja proovisõidule.
Ja kõik toimib - kui esivedu lisaks ei oleks, siis sõidaks tagaratastel; nii hästi suudab see 3tonni vanarauda end diisliga liigutada....
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Ei olnud isegi mingit vigade kustutamist vaja. Kick down hakkas samuti tööle.
Kopli tramm või 4,2D Patrol näevad vaid kauguses kustuvaid tagatulesid ja foori tagant äkiliselt kiirendades hakkavad esirehvid suitsema...
Aga noh, igaks juhuks läheb omanik Lesvenist või Silberist ikkagi läbi, las vaatavad arvutiga üle. Kastiõli taset vaja ehk ka korrigeerida; varrast tal ju ei ole ja ununes õigel ajal ka tellida...
Naaber avastas lõpuks, et kui Webasto sumps kah veel ära vahetada siis saaks ideaalne auto.
Järgmisel nädalal tegeleb sellega; + kliima vaja uuesti täis ajada.
Väga mõnus auto, muidu. Hea remontida ja hea sõita.
Ja mingite paatide vetteajamise ma keelasin tal sellega ära. Meri pole õigele autole hea ja las ujutab pigem oma grand Jeepi. (see vist kah nüüd Mercedes-Benz mootori ja kastiga??)
.