13-12-2018, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2018, 11:37 AM ja muutjaks oli stihl.)
Nonii, sündmuste areng järgmine: mootor maas käiud, tihendiring uus pandud, mootor vahel tagasi, midagi ei leki, käivitub ok, kast kah low-high vahel toimetab.
Tehas selline:
Nüüd trikid jätkuvad: pidur jõnksutab, ok, see on seismisest ja käime klotsid kettad üle, aga mis põhihäda - edasi ei lähe.
Linnas sõidab, kõik ok, aga kiirendus praktiliselt puudub. Kick-downi puhul käike alla ei vaheta, vaid hakkab venides kiirendama.
Kopli tramm kõrvalrajal teeb nullist sajani igast asendist ära. Krt, 180+ kw peaks ikka sõita jõudma.
Mul on opialual ka üks 95a sama raske ja 4,2l vabalthingava diisliga Patrol, see hüppab neliveoga edasi nagu loom. Endal veel suuremad (33) rehvid all ka.
Mercedes-Benz aga on uimane. Check ei põle, midagi armatuuris ei karju.
Kas nad ongi sellised või on midagi ikkagi veel pekkis? Pole ühegi teise 400CDi-ga sõitnud.
.
Tehas selline:
Nüüd trikid jätkuvad: pidur jõnksutab, ok, see on seismisest ja käime klotsid kettad üle, aga mis põhihäda - edasi ei lähe.
Linnas sõidab, kõik ok, aga kiirendus praktiliselt puudub. Kick-downi puhul käike alla ei vaheta, vaid hakkab venides kiirendama.
Kopli tramm kõrvalrajal teeb nullist sajani igast asendist ära. Krt, 180+ kw peaks ikka sõita jõudma.
Mul on opialual ka üks 95a sama raske ja 4,2l vabalthingava diisliga Patrol, see hüppab neliveoga edasi nagu loom. Endal veel suuremad (33) rehvid all ka.
Mercedes-Benz aga on uimane. Check ei põle, midagi armatuuris ei karju.
Kas nad ongi sellised või on midagi ikkagi veel pekkis? Pole ühegi teise 400CDi-ga sõitnud.
.