11-12-2018, 02:27 AM
Käiguvahetus ei toiminud, näidikud ei kuvanud ka enam sees olevat käiku. Kodune Carsoft 7.4 diagnostika näitas viga elektroonilises kulissis. Milleeniumiaegse kurvasilmse S-i puhul ei tähenda see lihtlabast vahetust vaid nõuab kodeerimist ning kasutatud osa ei pidavat saama lihtsal viisil ümber kodeerida. Esinduse pakkumine oli üsna krõbe. Tellisin suure lombi tagant 2001. a S500-lt pärinevad ECU ~ aju, EZS ~ elektroonilise süüteluku ja kulissi ~ käiguvalitsa ühe komplektina samalt masinalt.
![[Pilt: 31326657247_61fe02ff4d_o.jpg]](https://c1.staticflickr.com/5/4902/31326657247_61fe02ff4d_o.jpg)
Vahetustegevust jagus parajalt...
![[Pilt: 45541988814_3b8bc250fc_o.jpg]](https://c1.staticflickr.com/5/4828/45541988814_3b8bc250fc_o.jpg)
Suure lombi taga on sagedused erinevad ning võti läks ümbertegemisele, kuna töötas meie regioonis lubamatute 315 MHz sagedustel, samas kui auto vastuvõtjad 433 MHz peal. Ära kulus ka moodsama korpusega varuvõtme valmistamise soov.
Seevastu tuttavate MB Star-iga tuli välja lülitada auto meeleheitlik igatsus jänkide side marker lamp-ide järele esistanges ning paar muud kaasuvat anomaaliat nagu näiteks hodomeetri näit "------". Nimelt alates juulist 2001 (just siis minu masin koosteliinilt tuli) üllatas Mercedes uuendusega, kus üldläbisõitu hoitakse nii traditsioonilises spidomeetriblokis kui täiendavalt süütelukus. Aga just süütelukk asendusse läks ja kui need numbrid teatud väikestes piirides ei kattu, kuvataksegi kriipsud.
Auto seises mul mõned kuud ning vana aku oli omadega läbi, lausa lekkis. Uus aku kulus ära.
![[Pilt: 31326657247_61fe02ff4d_o.jpg]](https://c1.staticflickr.com/5/4902/31326657247_61fe02ff4d_o.jpg)
Vahetustegevust jagus parajalt...
![[Pilt: 45541988814_3b8bc250fc_o.jpg]](https://c1.staticflickr.com/5/4828/45541988814_3b8bc250fc_o.jpg)
Suure lombi taga on sagedused erinevad ning võti läks ümbertegemisele, kuna töötas meie regioonis lubamatute 315 MHz sagedustel, samas kui auto vastuvõtjad 433 MHz peal. Ära kulus ka moodsama korpusega varuvõtme valmistamise soov.
Seevastu tuttavate MB Star-iga tuli välja lülitada auto meeleheitlik igatsus jänkide side marker lamp-ide järele esistanges ning paar muud kaasuvat anomaaliat nagu näiteks hodomeetri näit "------". Nimelt alates juulist 2001 (just siis minu masin koosteliinilt tuli) üllatas Mercedes uuendusega, kus üldläbisõitu hoitakse nii traditsioonilises spidomeetriblokis kui täiendavalt süütelukus. Aga just süütelukk asendusse läks ja kui need numbrid teatud väikestes piirides ei kattu, kuvataksegi kriipsud.
Auto seises mul mõned kuud ning vana aku oli omadega läbi, lausa lekkis. Uus aku kulus ära.
![[Pilt: 31326657077_74e8c4a6ec_o.jpg]](https://c1.staticflickr.com/5/4888/31326657077_74e8c4a6ec_o.jpg)