03-12-2018, 02:37 PM
(03-12-2018, 01:31 PM)stihl Kirjutas: Miks ta üksi ei toimi?
...
Sest tegemist on hüdrosilindriga, mille varrel on arvestatav ruumala. Ehk sõltuvalt sellest, kui "sees" on vars, erineb ka sinna mahtuva õli maht.
Samas loodus tühja kohta ei salli ning kui lõpuni sisse lükatud varrega amort õliga täita ning seejärel lasta natuke aega tööd teha, saame vahtupekstud õliga mitteamortiseeriva asja. Iga kord, kui varras välja liigub, pääseb alarõhu all olevasse silindrisse natuke õhku. Mida teeb õhk hüdrosüsteemis, Sa tead isegi. Ning milline on "gaasamordi" erinevus, tead samuti.
"tavalise amortisaatori" kolvivarre ruumala on mõni kuupsentimeeter, 124 tagaamordil väidetavalt 34. Pole üle rehkendanud, aga eks ta sinnakanti võib jääda küll.
Kui täita väljatõugatud asendis, siis saab mõnusalt jäiga pulga, kuniks kusagilt tihend vahelt ära lendab.