01-12-2018, 01:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2018, 02:30 PM ja muutjaks oli hents99.)
Mehaanika juppe on veel saada...pritsungi osa on keeruliseks muutunud.
Uusi juppe pole enam mõnda aega...
Tallad on A osana vb isegi odavamad, muud ei soovita...kui just eesmärk pole iga tehtud käigu pealt 1-2 eurot kokku hoida.
Vanad ketitallad tehti veidi halvast materjalist...ehk poest uue saab teist värvi ja nö õige kestva asja. Läbisõiduga pole pistmist, vaid aeg, mille jooksul plast rabedaks muutub ja puruneb.
Ehk vahetada on soodne kui hilja pole....
Ketti pole mõtet vahetada. Pärast keti venimist pannakse nukad “nulli” nihutusega kiiludega (woodruff key).
Mul peaks olema m116 ja m117 mootorite remontkomplekte kui miskit vaja. Pigem vihje teemaalgatajale, mitte et ma asjadest meeleheitlikult lahti tahan saada...
Edit: kui r107 spetsiifilisi juppe vaja, siis võid küsida. Tunnen paljusid nendega tegelejaid...tõsiseid tegijaid.
Uusi juppe pole enam mõnda aega...
Tallad on A osana vb isegi odavamad, muud ei soovita...kui just eesmärk pole iga tehtud käigu pealt 1-2 eurot kokku hoida.
Vanad ketitallad tehti veidi halvast materjalist...ehk poest uue saab teist värvi ja nö õige kestva asja. Läbisõiduga pole pistmist, vaid aeg, mille jooksul plast rabedaks muutub ja puruneb.
Ehk vahetada on soodne kui hilja pole....
Ketti pole mõtet vahetada. Pärast keti venimist pannakse nukad “nulli” nihutusega kiiludega (woodruff key).
Mul peaks olema m116 ja m117 mootorite remontkomplekte kui miskit vaja. Pigem vihje teemaalgatajale, mitte et ma asjadest meeleheitlikult lahti tahan saada...
Edit: kui r107 spetsiifilisi juppe vaja, siis võid küsida. Tunnen paljusid nendega tegelejaid...tõsiseid tegijaid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering