01-12-2018, 09:09 AM
Aga, pisike, kas ka tead, et see aastaarv on suht savi võrreldes ühe teise infoga selle auto kohta, mida kindlasti peaks teadma?
Nimelt KAS ja MILLAL on vahetatud ketipingutite plastiktallad?
Mul sõber (tal 380SL) teadis, et tal ei ole vahetatud, aga mootor vähe sõitnud (mingi 140tkm, hooldusraamatuga muidu veatu täiesti komm masin) ja mis selle MB tankimootoriga ikka juhtub jne bla-bla. Taldade vahetus on kallis töö ka.
Muud ei juhtunudki, kui
Ja veel on nendega see häda, et kui ma eelmisel suvel seda mootorit tegin, siis just selle tegemise ajal hakkasid ükshaaval kaduma B-osad sellele V8 mootorile - ketitallad, klapid jne.
Olin jõudnud ära tellida (mingist suvalisest ladu24.ee - st, osa asju sai ka veel Silberist), sain kätte, kuu pärast tahtsin üle kontrollida ja siis enam valikus ei olnud.
Ehk siis point - kui seda tallavärki täpselt ei tea, siis ma tegeleks aastaarvu otsimise asemel sellega.
Muus osas on raud nagu vana hea saksa raud ikka.
.
Nimelt KAS ja MILLAL on vahetatud ketipingutite plastiktallad?
Mul sõber (tal 380SL) teadis, et tal ei ole vahetatud, aga mootor vähe sõitnud (mingi 140tkm, hooldusraamatuga muidu veatu täiesti komm masin) ja mis selle MB tankimootoriga ikka juhtub jne bla-bla. Taldade vahetus on kallis töö ka.
Muud ei juhtunudki, kui
Ja veel on nendega see häda, et kui ma eelmisel suvel seda mootorit tegin, siis just selle tegemise ajal hakkasid ükshaaval kaduma B-osad sellele V8 mootorile - ketitallad, klapid jne.
Olin jõudnud ära tellida (mingist suvalisest ladu24.ee - st, osa asju sai ka veel Silberist), sain kätte, kuu pärast tahtsin üle kontrollida ja siis enam valikus ei olnud.
Ehk siis point - kui seda tallavärki täpselt ei tea, siis ma tegeleks aastaarvu otsimise asemel sellega.
Muus osas on raud nagu vana hea saksa raud ikka.
.