30-11-2018, 10:10 PM
Ma olen kunagi ka Saksast, nende peakontorist mingi päringu teinud. (see oli üks ennesõjaaegne MB) Midagi nad isegi vastasid, kahjuks värvikoodi, mida kõige rohkem vaja oli, ei osatud öelda. Seda soovitati ikka vana värvi pleekimata koha järgi teha.
Silberist sai alul ka küsitud, aga ma isegi ei mäleta, kas vastus oli et ei tea või polnud üldse mingit vastust.
..........
Aga siit lugesin, et neil Vin aastaarvu ei sisaldagi, AGA seda saab vaadata rooli keskosa siseküljelt?:
it's under the pad on the center of the steering wheel.Stamped in fine font is the day,month and year the car came off the line.on my 6.3 it's stamped 26/3/69 which means it came off the line on the 26th day of Feb.1969.It's usually very faint so you have tolook hard..
The plant is never indicated in the VIN nor was the build date.MB classic has this of course back to 1936 for one plant and back to the beginning for the rest.[]
Vaata järgi, kas on miskit näha.
.
Silberist sai alul ka küsitud, aga ma isegi ei mäleta, kas vastus oli et ei tea või polnud üldse mingit vastust.
..........
Aga siit lugesin, et neil Vin aastaarvu ei sisaldagi, AGA seda saab vaadata rooli keskosa siseküljelt?:
it's under the pad on the center of the steering wheel.Stamped in fine font is the day,month and year the car came off the line.on my 6.3 it's stamped 26/3/69 which means it came off the line on the 26th day of Feb.1969.It's usually very faint so you have tolook hard..
The plant is never indicated in the VIN nor was the build date.MB classic has this of course back to 1936 for one plant and back to the beginning for the rest.[]
Vaata järgi, kas on miskit näha.
.