14-11-2018, 04:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2018, 04:33 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei.
7hp küsimus on õigustatud ja küsimus polegi radiaatoris endas ega seda läbivas vedelikus. Vähegi arenenud autodel tõepoolest suunatakse õhuvool salongi soojalt külmemaks reguleerimisel radiaatorist mööda, et radika jahtumiseks kuluv aeg ei oleks vajalik ka restidest puhuva õhu jahedamaks muutumiseks. Seega kui õhk läbi radika ei käi, on ta tõesti külm ja seda saab teoreetiliselt juhtuda. Ma paraku W210 õhutorude ja reguleerimiste hingeelu ei tea ning seetõttu saavad pädevamad inimesed ehk täpsemalt selle kaadervärgi ehitust seletada.
Parimate soovidega,
Tauno
7hp küsimus on õigustatud ja küsimus polegi radiaatoris endas ega seda läbivas vedelikus. Vähegi arenenud autodel tõepoolest suunatakse õhuvool salongi soojalt külmemaks reguleerimisel radiaatorist mööda, et radika jahtumiseks kuluv aeg ei oleks vajalik ka restidest puhuva õhu jahedamaks muutumiseks. Seega kui õhk läbi radika ei käi, on ta tõesti külm ja seda saab teoreetiliselt juhtuda. Ma paraku W210 õhutorude ja reguleerimiste hingeelu ei tea ning seetõttu saavad pädevamad inimesed ehk täpsemalt selle kaadervärgi ehitust seletada.
Parimate soovidega,
Tauno