08-11-2018, 04:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2018, 05:46 PM ja muutjaks oli 7hp.)
Pettumus endiselt .
Mootori temp üle 80, duovalve kaane vastu termomeetri pannes näitas ~68°C, salongi puhub max/defrost asendis klaasile 17°C (nüüd õhtupoole vaid 13°C).
Jahutusvedelikku paisupaagist mõõtes näitas 79°C. Duovalvest tsirkulatsioonipumbani minev lõdvik on suht kuum. Tõstsin tsirkulatsioonipumba toite pooluse ümber- ei muutunud miskit. Gaasi andes, 3000 pöördega tuleb salongi endiselt sama sooja.
Just meenus üks väike (võimalik, et oluline) asi, nimelt ostes tuli kenasti sooja (hooldused olid tehtud väidetavalt, õlid olid ja õhufilter olid igatahes puhtad), sõitsin aasta, siis seisis aasta-poolteist ja nüüd kevadel kui auto jälle sõitma sain ja hooldust tegin siis otsustasin vahetada ära ka salongifiltri. Filtrikopsikut lahti võttes ma sealt filtrit ei leidnud. Võimalik siis, et salongiradikas on must, taimset ollust täis? Suuri lehti ei tohiks sinna jõuda kuna mootoriruumis oleva õhuvõtu kate on suhteliselt tiheda võrestikuga.
Mootori temp üle 80, duovalve kaane vastu termomeetri pannes näitas ~68°C, salongi puhub max/defrost asendis klaasile 17°C (nüüd õhtupoole vaid 13°C).
Jahutusvedelikku paisupaagist mõõtes näitas 79°C. Duovalvest tsirkulatsioonipumbani minev lõdvik on suht kuum. Tõstsin tsirkulatsioonipumba toite pooluse ümber- ei muutunud miskit. Gaasi andes, 3000 pöördega tuleb salongi endiselt sama sooja.
Just meenus üks väike (võimalik, et oluline) asi, nimelt ostes tuli kenasti sooja (hooldused olid tehtud väidetavalt, õlid olid ja õhufilter olid igatahes puhtad), sõitsin aasta, siis seisis aasta-poolteist ja nüüd kevadel kui auto jälle sõitma sain ja hooldust tegin siis otsustasin vahetada ära ka salongifiltri. Filtrikopsikut lahti võttes ma sealt filtrit ei leidnud. Võimalik siis, et salongiradikas on must, taimset ollust täis? Suuri lehti ei tohiks sinna jõuda kuna mootoriruumis oleva õhuvõtu kate on suhteliselt tiheda võrestikuga.