08-11-2018, 02:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2018, 02:16 PM ja muutjaks oli 7hp.)
Kakkusin täna kapotialt lahti, sain salongiradika sisendile ja väljunditele ligi, oma kopsudega suutsin kenasti suurema vaevata jahutusvedeliku välja puhuda, valasin keedukannuga keedetud kuuma vett ka sisse ja puhusin radika mõlematpidi läbi, kui kuum vesi sisse valada siis tuli ka korraks salongi sooja kui ventikas käima panna. Lasin igaksjuhuks ta aiavoolikuga ka läbi, kenasti tuli vesi läbi. Radika sisendile panin mootoripoolse lõdviku tagasi, duo valve pool olevad kaks otsa jätsin lahtiseks, panin auto käima ja kenasti ja üpris hea survega käis jahutusvedelik läbi radiaatori.
Duovalvest endiselt klapid eemaldatud, niiet jahutusvedelik saab sealt vabalt läbi (võtsin pistiku ka küljest (mitte et see ilma klappideta midagi mõjutaks) algasendis (ilma toiteta) peaks ta olema avatud).
Praegu autoga väga palju ei sõitnud kuid kui mootori temperatuur oli 60 kraadi siis sooja endiselt ei tulnud.
Lasen tal nüüd peale lõunat korralikult soojaks käia ja ajan mäe peale, äkki jahutussüsteemis kuskil õhk sisse jäänud (kuigi täitsin salongiradika enne kokkupanemist ära ja valasin paisupaagi täis).
Eks näis, teen need liigutused ka veel ära.
Duovalvest endiselt klapid eemaldatud, niiet jahutusvedelik saab sealt vabalt läbi (võtsin pistiku ka küljest (mitte et see ilma klappideta midagi mõjutaks) algasendis (ilma toiteta) peaks ta olema avatud).
Praegu autoga väga palju ei sõitnud kuid kui mootori temperatuur oli 60 kraadi siis sooja endiselt ei tulnud.
Lasen tal nüüd peale lõunat korralikult soojaks käia ja ajan mäe peale, äkki jahutussüsteemis kuskil õhk sisse jäänud (kuigi täitsin salongiradika enne kokkupanemist ära ja valasin paisupaagi täis).
Eks näis, teen need liigutused ka veel ära.