03-11-2018, 11:43 PM
G vahekastidel, ka vanemad lülitatava neliveoga VG 080, on kõik lülitused sünkronisaatoritega.
Eks kui asja pole kasutatud ning hooldatud ja arvestades seda aastakäiku siis seal võib mitu erinevat asja olla: juhtplokk, mootor, selle ülekanne või võll, ning positsiooni andurid. Mootor ise peaks võrdlemisi valutult välja tulema, võib-olla saab seal teha määrimist ja hooldust, enne kui mõni nõrgem lüli täiesti saba annab. Neile, kes sellise masinaga tsivilisatsioonist kaugemale kavatsevad minna pakutakse isegi abitööriista, millega saab hädaolukorras vahekasti mutrivõtmega lülitada kui see juhtmootor eemaldada.
Eks kui asja pole kasutatud ning hooldatud ja arvestades seda aastakäiku siis seal võib mitu erinevat asja olla: juhtplokk, mootor, selle ülekanne või võll, ning positsiooni andurid. Mootor ise peaks võrdlemisi valutult välja tulema, võib-olla saab seal teha määrimist ja hooldust, enne kui mõni nõrgem lüli täiesti saba annab. Neile, kes sellise masinaga tsivilisatsioonist kaugemale kavatsevad minna pakutakse isegi abitööriista, millega saab hädaolukorras vahekasti mutrivõtmega lülitada kui see juhtmootor eemaldada.