31-10-2018, 04:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2018, 04:34 AM ja muutjaks oli djmaq.)
Tagumised suunatuled osutusid tehnokontrollis liiga valgeks. Katte eemaldamisel oli näha ka põhjus: kooruv värv pirnidel.
Seevastu vasaku numbritule mittepõlemise põhjus peitus kehvas ühenduses:
Hoopis rohkem muret tekitasid olukorrad, kui auto hakkas äkiliselt välja surema nii sõidul kui kohapealt. Puksiiri polnud ühelgi korral tarvis tellida, sest ca 15 minuti ooteaja järel oli võimalik masin taas käivitada.
Diagnostika tegin koduses garaažis Carsoft 7.4 multiplekseriga.
Veakood seletusega näitas, oma aja on selgelt ära jõudnud elada väntvõlli asendiandur.
Enne uue anduri soetamist mõõtsin ka vana anduri takistused temperatuuri tõstmisel ning kinnitust sai vahetamisvajadus. Vanade Mersude pealt tulnuna oli andurit fikseeriv erilise kujuga TORX tõeliseks üllatuseks.
Huvi pakkus ka õli tase käigukastis. Varrast nii moodsal autol enam kaasas pole (markeering "MB workshop only"), tuli eraldi tellida. Ühtlasi vajas sisestusaugu korgil fikseeriv punane plomm purustamist ja hilisemat vahetamist.
Temperatuuril 80 kraadi oli õli oma maksimaalsel lubatud tasemel.
Seevastu vasaku numbritule mittepõlemise põhjus peitus kehvas ühenduses:
Hoopis rohkem muret tekitasid olukorrad, kui auto hakkas äkiliselt välja surema nii sõidul kui kohapealt. Puksiiri polnud ühelgi korral tarvis tellida, sest ca 15 minuti ooteaja järel oli võimalik masin taas käivitada.
Diagnostika tegin koduses garaažis Carsoft 7.4 multiplekseriga.
Veakood seletusega näitas, oma aja on selgelt ära jõudnud elada väntvõlli asendiandur.
Enne uue anduri soetamist mõõtsin ka vana anduri takistused temperatuuri tõstmisel ning kinnitust sai vahetamisvajadus. Vanade Mersude pealt tulnuna oli andurit fikseeriv erilise kujuga TORX tõeliseks üllatuseks.
Huvi pakkus ka õli tase käigukastis. Varrast nii moodsal autol enam kaasas pole (markeering "MB workshop only"), tuli eraldi tellida. Ühtlasi vajas sisestusaugu korgil fikseeriv punane plomm purustamist ja hilisemat vahetamist.
Temperatuuril 80 kraadi oli õli oma maksimaalsel lubatud tasemel.