25-10-2018, 07:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2018, 02:03 PM ja muutjaks oli stihl.)
(24-10-2018, 12:33 AM)KimsSky Kirjutas: Reaalset väärtust ei saa võrrelda autoportaalides küsitavate helesiniste unistustega.
Minu küsimus oligi, palju on selle eest mõistlik pakkuda.
..........
Vanamehele 10k käepeale pannes on tegemist hea diiliga?
Tegu on taastamist vajava autoga.
Ja see kaval vanamees võib ju ükskõik, mis juttu suust välja ajada, see võib ju samyti reaalsusest ülikaugel olla.
Seega mingit vanamehele ja paralleelselt sulle sobivat hinda on keeruline pakkuda.
Mina ülevärvi ei näe, sellesks on liiga palju igasugu roostetäppe. (esiklaasi tihendi vahelt ju lausa tilgub midagi roostetaolist välja; järelikult on tihendi all auk)
Sama teema tagakuudi küljeklaaside tihenditega, need lausa ju ise punnitavad (aitab vaid vahetus). Liisturing on mõlkis, tiivad/uksed mõlkis, mingeid imelikke pisikesi lisatulesid on klassiku jaoks liiga palju, esisuund lausa teibituuninguga, aga mis sees toimub või mida see tehnika teeb, pole õrna aimugi. Sel peaks juba mingid 100 difrilukku peal olema, kas toimivad, mis kastiga tegu, kas sillad uluvad/lekivad jne
Vaid välimus korda teha, korralik värv, mõnd liistujupid, noh, kuskil 10k€ läheb hetkega.
Mul naabrionul miski 2003 isend (4,0 V8 diisliga) ja plaanib autot müüa, kuna mootor maha/peale maksab 4000€. (seal ei saa õlileketest muidu lahti ja jookseb juba igast august. (Vanemad on muidugi pommikindlamad, aga ikkagi, tööde maht on suur. )
Naabri auto väljast on väga komm (ja unistab mingist 20k€-st)
Aga sellele valgele, X faktor veel juurde, ehk siis vanale alustaks 5-6000€ pakkumisest.
Sry, kui mu vastus piisavalt tark ei olnud; ei pea ju seda kohta lugema.